خبرگزاری کار ایران

وعده پرداخت مطالبات کارگران قطار شهری اهواز محقق نشد/کارگران امروز هم تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۵۷

حدود ۵۰ نفر از کارگران قطار شهری اهواز از صبح امروز (یکشنبه ۲۳دی ماه) در محوطه محل کارگاه خود تجمع کردند و خواهان آن هستند که حدودا ۱۹ ماه مطالبات مزدی آنان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۵۰ نفر از کارگران قطار شهری اهواز از صبح امروز در محوطه کارگاه محل کار تجمع کرده‌اند و خواهان آن هستند که حدودا ۱۹ ماه مطالبات مزدی (از تیر ماه سال ۹۶) آنان پرداخت شود.

جمعی از کارگران که در تجمع امروز حضور داشتند؛ به ایلنا گفتند که طی یک ماه  گذشته برای دریافت مطالبات خود تجمعی برگزار کردیم و مدیرعامل شرکت پیمانکاری کیسون (مجری پروژه) هم وعده داده بود طی هفته‌های آینده  مطالبات ما را پرداخت کند.

آنها افزودند: با وجود اینکه نزدیک به دو ماه از وعده حضوری کارفرما می‌گذرد مطالبات مزدی ۱۹ ماه ما (به جر یک میلون دویست هزار تومان که در دو مرتبه به صورت‌الحساب به حساب کارگران واریز شده) پرداخت نشده است و این امر موجب شده برای امرار معاش از اطرفیان خود پول قرض بگیریم و کارفرما با زیر پا گذاشتن وعده‌های خود، شرایط را برای ما هر لحظه بدتر می‌کند.

در عین حال کارگران معترض قطار شهری اهواز با بیان اینکه کسی پاسخگوی مشکلاتمان نیست، در ادامه می‌گویند: از مسئولان استانی بویژه شخص استاندارد خوزستان درخواست داریم پیگیر مطالبات ما کارگران قطار شهری اهواز باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز