خبرگزاری کار ایران

تقی‌زاده در سالگرد حادثه سانچی:

حادثه سانچی بار سنگینی برای ما داشت/ دل‌های خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی هنوز غم‌زده و ناآرام است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۸۲

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تاکید کرد که دل‌های خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی هنوز از حادثه سانچی غم‌زده و ناآرام است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، جمشید تقی‌زاده ابتدای مراسم اولین سالگرد مراسم کشته‌شدگان حادثه سانچی مراتب تسلیت به خانواده‌های کشته‌شدگان این حادثه و جامعه بازنشستگی کشور بیان کرد و افزود: با وجود گذشت یک‌سال از سانحه سانچی دل‌های ما و خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی کشور عزیزمان غم‌زده و ناآرام است.

وی ادامه داد: حادثه سانچی بار سنگینی برای ما داشت. از دست دادن افراد قابلی از ملوانان عزیز باعث غمگین‌شدن جامعه بازنشستگی کشور شد اما خوشحالیم یکی از ثمرات این جانبازی نزدیک شدن دل‌های مردم به یکدیگر بود طوری‌که آن روزها چشم‌های عموم مردم تر شد.

تقی‌زاده همچنین متذکر شد: این اتفاق حزن‌انگیز باعث شد ارج و منزلت این گروه فعال جامعه بین مردم بیش از گذشته شود. از خداوند بزرگ برای بازماندگان محترم صبر و آرامش خواستارم و برای همه خادمان شریف ایران زمین آرزوی سلامتی دارم.

همچنین در این مراسم پیام کی تاک لیم دبیرکل سازمان جهانی دریانوردی(ایمو) قرائت شد.

در این بیانه آمده است: در سالگرد غرق‌شدن کشتی نفتکش سانچی، پس از سانحه تصادم نزدیک ساحل چین که به مرگ عده زیادی از دریانوردان منجر شد، مایلم مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانوادگان و نزدیکان درگذشتگان این سانحه ابراز کنم.

وی افزود: سازمان جهانی دریانوردی، اقدام‌های ضروری را برای کمک به بررسی این سانحه اتخاذ کرده و نتایج و یافته‌های آن به صورت مقتضی تحلیل می‌شود تا احتمال بروز سوانح دلخراش مشابه به هر طریق کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و نصرالله سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، سفیر چین و کره‌جنوبی نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز