خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

چه دست‌هایی پشتِ پرده‌ی اقدامات علیه «کلاه‌زردها» است؟!

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۸۳

اعضای شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق از خلف وعده‌ها انتقاد کردند و اعلام نمودند که از اجرای متن صریح قانون کوتاه نخواهند آمد.

اعضای شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق سراسر کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از روند امور استخدام و تبدیل وضعیت خود انتقاد کردند.

این فعالان کارگری گفتند: پیرو پیگیری‌ها و جلسات صورت گرفته و جلسه سی‌ام مهرماه با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر و سایر مسئولان وزارت نیرو و شرکت توانیر پیشنهاداتی ارائه شد ازجمله؛ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری برای کلیه شاغلان پست‌های فشار قوی برق کشور، تخصیص و استفاده از کلیه چارت‌های بلاتصدی توانیر و تامین مابقی چارت‌های مورد نیاز از سایر شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو؛ اما متاسفانه پس از گذشت حدود ٣ ماه، هیچ گونه اقدامی در این راستا انجام نگرفته و اگر هم مکاتباتی صورت گرفته، برخی از مسئولان مانند گذشته طرح و برنامه‌ها به دلخواه خود سوق داده و خواهند داد.

اعضای شورای هماهنگی اپراتورها افزودند: متاسفانه پس از گذشت طولانی، پیشنهاد ارائه شده را به سمت و سوی دیگر سوق دادند ازجمله، برگزاری آزمون بین شاغلان پست‌های فشار قوی برق کشور و  تخصیص ۴۰ درصد پست‌های بلاتصدی. حال پرسش اینجاست که چه دست‌هایی پشت پرده اینگونه اقدامات است و از اینگونه اقدامات چه کسانی ذینفع هستند که سالهاست علیرغم تمام مجوزهای صادر شده جهت تبدیل وضعیت اپراتورهای قرارداد کار معین پست‌های فشار قوی برق کشور ، سنگ اندازی انجام می‌شود؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز