خبرگزاری کار ایران

کارگران پارس میلنگ از بیمه بیکاری تا چهار ماه حقوق گرفتند/ نگرانیم چگونه با مقرری بیمه بیکاری امرار معاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۸۲۶

۴۰ کارگر تعدیلی پارس میلنگ تا چهار ماه دستمزد خود را از بیمه بیکاری دریافت کردند؛ این کارگران می‌گویند نگرانی ما اینست که بعد بیکاری چگونه با حداقل دریافتی مقرری بیمه بیکاری امرار معاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۴۰ کارگر بیکار شده کارخانه پارس میلنگ تاکستان روز گذشته تا 4 ماه حقوق خود را از بیمه بیکاری دریافت کردند. کارفرما وعده داده به محض بهبود اوضاع مالی کارخانه مجددا آنها را به کار سابق خود بازمی‌گرداند.

کارگران می‌گویند: روز گذشته حقوق بیکاری شهریور، مهر، آبان و آذرماه به حساب‌مان واریز شد. همچنین سایر مطالبات مزدی‌مان را به جز بخش کمی را از کارفرما دریافت کردیم.

آنها می‌گویند: نگران هستیم که بعد از بیکاری چگونه با دریافت حداقل مقرری بیمه بیکاری امرار معاش کنیم؟ در عین حال از محل کار سابق‌مان گزارش می‌رسد که اوضاع مالی و کاری شرکت به همان وخامت قبل است.

در عین حال این کارگران که سالهاست در کارخانه پارس میلنگ مشغول فعالیت بوده‌اند، نگران هستند که به دلیل شرایط سنی و جسمی دیگر فرصت اشتغال مجدد را نداشته باشند و در نتیجه امکان برخورداری از فرصت بازنشستگی از آنها سلب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز