خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران »کاوش» قزوین با وعده استانداری خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۲۰

روز گذشته کارگران شرکت مخازن تحت فشار «کاوش» (سانکا) پس از وعده مسئولان استانداری قزوین مبنی بر پیگیری مطالبات صنفی‌شان تا هفته آینده به تجمع خود موقتا خاتمه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آنطور که منابع کارگری گزارش داده‌اند؛ معترضان از کارگرانی هستند که روز گذشته (۱۱ دی ماه ) در واکنش به تعدیل خود از کارخانه در مقابل ساختمان استانداری قزوین دست به اعتراض صنفی زنده بودند.

این کارگران که شمار آنها به حدود ۸۰ نفر می‌رسد، می‌گویند: روز گذشته مسئولان استانداری قزوین جلسه‌ای را به صورت حضوری با نمایندگان آنها ترتیب دادند.

به گفته آنان؛ مسئولان استانداری قزوین با گوش دادن به سخنان و مشکلات کارگران از زبان نمایندگان کارگری وعده  پیگیری و مطرح کردن مشکلات را در کمیسیون کارگری استان دادند.

کارگران تصریح کردند: خواسته ما بازگشت به کار و مشخص شدن وضعیت مطالباتمان است. در عین حال این کارگران مدعی‌اند وضعیت این کارخانه به دلیل وصول نشدن مطالبات کارخانه از چند خودروساز بحرانی شده و اگر خودروسازان حداقل بخشی از مطالبات محل کار انها را پرداخت کنند، آنها دوباره به محل کار خود بازخواهند گشت.

کارگران این واحد صنعتی می‌گویند: همه کارگران تعدیل شده کارخانه مخازن تحت فشار کاوش (سانکا) با اعتماد به وعده مسئولان استانداری موقتا به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز