خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر در نشست هماهنگی وزارت کار:

برای گرامیداشت دهه فجر از برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۴۴۳

مدیرمرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد در جلسه بررسی اقدامات و برنامه‌های سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی و با عنایت به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضروری است که همه دستگاه‌های اجرایی راهکارهای غیرکلیشه‌ای و نوینی را برای گرامیداشت دهه فجر اتخاذ نمایند.

به گزارش ایلنا، سیدمحسن امامی فر تصریح کرد: برنامه‌هایی که در سالیان متمادی برای گرامیداشت دهه فجر اجرا شده هر چند در جای خود مناسب و ضروری بوده اما در سال‌های اخیر در برخی از موارد حالت کلیشه‌ای به خود گرفته و بعضا نمی‌تواند برای مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب جذاب باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی که مردم با مشکلات معیشتی فراوانی روبرو هستند اجرای برنامه‌های پرهزینه و کم اثر برای گرامیداشت دهه مبارک فجر به هیچ عنوان مفید نخواهد بود.

مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: ضمن اینکه باید برای مردم اقدامات موثر انجام شده را بیان کنیم، یکی از راهکارهای دیگری که می‌توان ارائه داد این است که برای آنان کارهای انجام نشده و روی زمین مانده را نیز تشریح نماییم و عزم خود را برای اجرای آن نشان دهیم و با ارائه برنامه‌های عملی جهت تحقق آنها به مردم ثابت کنیم که به واقعیت‌ها و نقاط ضعف توجه کرده و درصدد اصلاح آنها می‌باشیم.

امامی فر اظهار داشت: مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد یکی از مهمترین رسالت‌های خود را انعکاس مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان فولاد به مسئولان ارشد می‌داند و براساس توصیه‌های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در سفرهای مستمر به استان‌های مختلف تلاش می‌نمایم تا صدای بازنشستگان را صریح و بدون پرده پوشی به گوش مقامات برسانم.

وی در پایان تصریح نمود: تحت هیچ شرایطی نباید از مردم فاصله بگیریم و باید همواره در مسیر اعتمادسازی میان مردم و حاکمیت گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز