خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

کاهش ۶۰۰ هزار تومانیِ دریافتی امدادگران گاز تهرانی/ ارکانِ ثالثی‌ها نباید بازیچه شوند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۸۹۴

کارگران ارکان ثالث امدادگر گاز می‌گویند: معیشت ما بازیچه دست پیمانکاران شده است.

جمعی از کارگرانِ ارکان ثالثِ امدادگر گاز استان تهران در تماس با خبرنگار ایلنا از وضعیت شغلی خود انتقاد کردند.

این کارگران گفتند: ما جمعی از پرسنل ارکان ثالث (تامین نیرو) امدادگر گاز استان تهران هستیم که هرکدام ما به طور میانگین ۱۰ سال سابقه کار داریم و اکثر همکاران ما دارای تحصیلات مهندسی (لیسانس) هستند؛ حدود ۲ماه است که قرارداد ما با پیمانکار قبلی به پایان رسیده و شرکت گاز با یک پیمانکار جدید قرارداد بسته است اما شرایط شغلی ما بعد از عقد قرارداد با پیمانکار جدید، رو به افول رفته است.

این کارگران افزودند: بعد از قرارداد بستن با پیمانکار جدید، حقوق پایه، حق شیفت و اضافه‌کاری ما کاهش پیدا کرده به طوری که هر یک از ما به‌طور میانگین حدود ۶۰۰ هزار تومان از دریافتی‌مان کم شده؛ علاوه براین پیمانکار، حق بیمه ما را  در لیست بیمه کمتر از میزان لازم رد می‌کند که این عمل در سابقه بیمه و سنوات و مستمری بازنشستگی ما تاثیراتِ مخرب دارد.

این امدادگران گاز از مسئولان اداره گاز تهران درخواست دارند که به وضعیت شغلی آنها رسیدگی کند. آنها می‌گویند نباید معیشت و زندگی ما ارکان ثالثی‌ها بازیچه دست پیمانکاران قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز