خبرگزاری کار ایران

فعالیت کارخانه «چوب اسالم» پس از دو سال از سر گرفته‌ شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۷۱

صنایع چوب اسالم که طی دوسال گذشته به دلیل کمبود مواد اولیه تولید، فعالیت خود را با ۷۰ کارگر متوقف کرده بود، فعالیت تولیدی خود را از سر گرفته است.

به گزارش ایلنا، سعید عباسی (مدیرعامل شرکت چوب اسالم) گفت: فعالیت کارخانه چوب اسالم پس از گذشت حدود دو سال اخیرا باز از سر گرفته شده است.

به گفته وی، صنایع چوب اسالم بیش از ۶۰ سال قدمت دارد که حدودا ۲ سال پیش به علت افزایش هزینه‌های تولید، کمبود سرمایه در گردش و فرسودگی ماشین‌آلات با ۷۰ کارگر تعطیل اعلام شده بود.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم که از تیرماه امسال به این سمت منصوب شده، افزود: با دستان خالی و با تلاش شبانه‌روزی کارگران توانستیم همه ماشین‌آلات و تجهزات قدیمی را بازسازی و تجهیز کنیم.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر صنایع چوب اسالم توانایی تولید روزانه ۴۵۰ ورق نئوپان و روکش ملامینه را دارد، تصریح کرد: با حمایت بیشتر مسئولان این مقدار تولید را می‌توان به ۹۰۰ ورق در روز افزایش داد.

وی افزود: مبل، میز و صندلی، در و دیگر لوازم چوبی هم بخش دیگری از تولیدات این شرکت است که قرار است در بازارها و نمایشگاه‌ها فروخته شود.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم اعلام کرد: در آینده نزدیک قادر خواهیم بود با صادرات محصولات، ماهانه ۱۶۰ هزار دلار ارزآوری داشته باشیم.

عباسی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خواست برای کاهش هزینه‌های تولید و برای تامین مواد اولیه مورد نیاز از چوب‌های جنگلی با این شرکت همکاری کند.

وی در پایان از مسئولان آستان قدس رضوی، صندوق بازنشستگی کشور و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که سهام‌دار شرکت صنایع چوب اسالم هستند، خواست سرمایه در گردش یکی از قدیمی‌ترین صنایع سلولزی ایران را تامین کنند تا تولید و اشتغال رونق داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز