خبرگزاری کار ایران

در مراسم مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی مطرح شد؛

مرحوم نوربخش هیچگاه از بیماران خود تقاضای ویزیت نکرد/ او هیچگاه در بیمارستان‌های خصوصی سهام‌دار نبود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۴۲۸

پدر مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: مرحوم سید تقی نوربخش هیچگاه از بیماران خود تقاضای ویزیت نکرد و دنبال مادیات نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی نوربخش، پدر مرحوم سید تقی نوربخش در مراسم چهلم فرزندش که از ساعتی پیش در مسجد جامع شهرک غرب آغاز شده است، گفت: مرحوم سید تقی نوربخش هیچگاه از بیماران خود تقاضای ویزیت نکرد و دنبال مادیات نبود.

وی با بیان اینکه در مورد کیفیت کار پزشکی فرزندش قضاوت نمی‌‌کند، اظهار داشت: من در این مورد قضاوت نمی‌‌کنم. اینکه ایشان چه قدر در کارش تبحر داشت را بیماران باید بگویند. 

پدر مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش هم در حرفه‌‌اش و هم برای کشورش یک ایثارگر بود، اظهار داشت: او زمانی که می‌خواست به جبهه‌‌های جنگ برود، از همه خواست که مانعش نشوند. ایشان در دوران جنگ مردم را بدون درخواست ویزیت مداوا می‌‌کرد و پس از جنگ هم تا روزهای آخر عمرش بیمارانی را که به او مراجعه می‌‌کردند را ویزیت می‌‌کرد و از آنها از بابت عمل‌‌های جراحی پولی دریافت نمی‌‌کرد. او اخلاق پزشکی را رعایت می‌‌کرد.

همچنین رازی، رئیس انجمن جراحان ارتوپد در این مراسم تصریح کرد: در روایات داریم که کسی که در راه خدمت به مردم جان خود را از دست می‌‌دهد، شهید محسوب می‌‌شود. 

وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش در قلب یکایک اعضای انجمن جراحان ارتوپد جای داشت، خاطرنشان کرد: نوربخش از حسن جمال، قلب پاک، صدای رسا، متانت خاص و دستی پاک برخوردار بود. ارباب رجوعی از نزد نوربخش ناامید برنگشت. او به خاطر تعرفه‌‌های پزشکی، جراحان ارتوپد را به دیگران ترجیح نداد. رسانه‌‌ها پس از درگذشت سید بزرگوار از او با عنوان "دست پاک" یاد کردند. 

رئیس انجمن جراحان ارتوپد با بیان اینکه نوربخش در هیچ بیمارستان خصوصی سهامدار نبود، ابراز داشت: با اینکه در موقعیتی قرار داشت که از این پیشنهادات به او ارائه می‌‌شد. حتی برای خرید سهام از او پولی درخواست نمی‌‌کردند؛ با این حال او هیچگاه این درخواست‌ها را نپذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز