خبرگزاری کار ایران

دیدار نمایندگان کارگران فولاد اهواز با علیرضا محجوب؛

سه نفر از همکارانمان امروز آزاد شدند/از طریق نمایندگان مجلس آزادی بقیه را مطالبه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۳۴

نمایندگان کارگران گروه ملی فولاد ایران گفتند: سفر ما به تهران بابت پیگیری وضعیت بازداشتی‌ها و خانواده‌های آنها هست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو نفر از کارگران گروه ملی فولاد ایران امروز به تهران آمدند و برای رایزنی با نمایندگان مجلس به خانه ملت رفتند.

این نمایندگان گفتند: امروز با علیرضا محجوب (رئیس فراکسیون کارگری مجلس) دیدار داشتیم؛ در این دیدار اطلاعاتی در رابطه با مجتمع و مطالبات کارگران و همچننین وضعیت بازداشتی‌ها و خانواده‌های آنها به این نماینده مجلس ارائه نمودیم.

آنها با بیان اینکه قرار است نشست مفصلی فردا داشته باشیم، افزودند: عمده دلیل ما از سفر به تهران، پیگیری وضعیت همکاران بازداشتی‌مان است و جناب محجوب نیز وعده دادند که موضوع را در کمیسیون اجتماعی مجلس طرح و با وزرای مربوطه صحبت کنند؛ ایشان قول دادند که موضوع کارگران بازداشتی را دنبال کنند.

این کارگران همچنین از آزادی سه نفر از همکارانشان خبر دادند و گفتند: امروز سه کارگر دیگر آزاد شدند ولی هنوز بیش از ده کارگر در بازداشت به سر می‌برند؛ امیدواریم با پیگیری‌های رئیس فراکسیون کارگری مجلس، آنها نیز به سرعت آزاد شوند.

نمایندگان کارگران فولاد اهواز نسبت به وضعیت خانواده‌های بازداشتی‌ها ابراز نگرانی کردند و تاکید داشتند موضوع کارگران بازداشتی را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز