خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهواز در مجلس:

پیگیر آزادی ۲۸ کارگر زندانی فولاد اهواز هستیم/همه نهادهای مربوطه به میدان آمده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۷۶

جواد کاظم‌نسب الباجی از پیگیری‌ها برای آزادی کارگران بازداشتی فولاد اهواز خبر داد و گفت: امیدوارم به زودی شاهد آزادی آنان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازداشت کارگران معترض گروه ملی فولاد ایران، تذکر شفاهی نمایندگان فراکسیون کارگری مجلس به وزرای مربوطه را در پی داشته‌ است. وزیر کار نیز روز گذشته، از پیگیری‌ها برای آزادی این کارگران خبر داد.

جواد کاظم‌نسب الباجی (نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی) در این رابطه با ایلنا گفت: پیگیر آزادی این کارگران هستم و موضوع را از همه نهادهای ذیربط پیگیری کرده‌ام.

وی افزود: روز گذشته در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار پیگیری برای آزادی این کارگران شدم؛ همچنین با استاندار خوزستان در این رابطه صحبت کردم.

کاظم‌نسب الباجی با بیان اینکه ۲۸ کارگر فولاد اهواز هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند، گفت: باتوجه به اینکه تولید در کارخانه شروع شده و بخش اعظم مطالبات کارگران نیز پرداخت شده، به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی در مجموعه گروه ملی وجود داشته باشد؛ روز گذشته استاندار و رئیس دادگستری خوزستان، در کارخانه حاضر شدند و از نزدیک ضمن مشاهده اوضاع تولید، با کارگران صحبت کردند.

نماینده مردم اهواز با تاکید بر بهبود نسبی اوضاع در گروه ملی فولاد ایران گفت: مساله کارگران زندانی در اسرع وقت حل خواهد شد؛ با توجه به مذاکراتی که با استاندار، وزیر کار و نهادهای مربوطه داشته‌ام، امیدوارم که به زودی شاهد آزادی این کارگران باشیم.

این نماینده مجلس از طرح موضوع در فراکسیون کارگری مجلس خبر داد و گفت: علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس نیز تذکرات لازم را داده و خواستار آزادی کارگران شده است؛ لذا به نظر می‌رسد زمینه برای آزادی سریع کارگران فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز