خبرگزاری کار ایران

همایش کانون بازنشستگان استان فارس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۶۹

همایش کانون بازنشستگان شهرستان‌های استان فارس با حضور مسئولان استانی، دولتی و فعالان کارگری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از فعالان کارگری و مدیران استانی و دولتی در این همایش در محل سالن اجتماعات مجتمع رشد قشم گرد هم آمدند.

سخنرانان این نشست علیرضا محجوب، نماینده مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه کارگر، نصرالله دریابیگی، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، علی راستگو، دبیر خانه کارگر استان فارس، علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی، شادبخش، نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، محمد اسدی، دبیر کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، سهراب مختاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، عبدالکریم نباتی،مدیر کل تامین اجتماعی فارس، حسین شاهوردی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و مستمری بگیران،  مهدی ریاحی فر، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، امیر علیجانی مدیر نظارت و ارزشیابی و مشاور مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ و اباذری معاون مالی و اداری بیمه آتیه سازان بودند.

این همایش با مجمع عمومی عادی آغاز شد و گزارش عملکرد و گزارش مالی توسط بازرس و رئیس هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان ایران مطرح شد و نهایتاً به تصویب مجمع عمومی رسید.

بعد از مجمع عمومی در رابطه با مسائل و مشکلات کارگری، همسازن‌سازی حقوق بازنشستگان، استقلال سازمان تامین اجتماعی، ضرورت افزایش مستمری بازنشستگان و توجه به معیشت این قشر، مباحثی مطرح شد.

لازم به ذکر است که مجمع عمومی عادی و همایش کانون بازنشستگان شهرستان‌های استان فارس روز گذشته آغاز و امروز به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز