خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

هنوز به دنبال مکانیزمی برای شناسایی کارمندان و کارگران واجد شرایط هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۵۹

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: آخرین بار ما دو هفته پیش در وزارت تعاون جلسه‌ای برای پیدا کردن مکانیزمی برای شناسایی کارگران و کارمندان واجد شرایط برگزار کردیم. در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل ما همین است که چگونه کارگران و کارمندانی که زیر 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند را شناسایی کنیم تا در حق کسی اجحاف نشود.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص توزیع بسته حمایتی برای کارمندان گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم تاکنون هیچ هماهنگی‌ای با اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع این بسته‌ها نشده است و حتی ما نمی‌دانیم قرار است کالا به این افراد تعلق بگیرد یا اینکه در کارت آنها واریز شود.

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: آخرین بار ما دو هفته پیش در وزارت تعاون جلسه‌ای برای پیدا کردن مکانیزمی برای شناسایی کارگران و کارمندان واجد شرایط برگزار کردیم. در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل ما همین است که چگونه کارگران و کارمندانی که زیر 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند را شناسایی کنیم تا در حق کسی اجحاف نشود. این کار بسیار سختی است و با توجه به تاکید دولت برای توزیع این بسته‌ها در سال جاری اما هنوز مکانیزم آن کشف نشده است.

وی افزود: در توزیع بسته‌های حمایتی برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد مشکلی نداشتیم زیرا آمار آنها مشخص بود و همانطور که اخبار منتشر شده تاکنون چند بار به این افراد بسته‌های حمایتی تعلق گرفته است.

وی در پایان گفت: فروشگاه‌ها زنجیره‌ای سراسر کشور این توانایی را دارند که در صورت پیدا شدن مکانیزم شناسایی افراد، با هماهنگی وزارت تعاون به توزیع بسته‌های حمایتی چه در قالب کالا و چه در قالب فروش نقدی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز