خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

جزئیات توافقات انجام شده درباره واحدهای بحرانی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۳۷۳

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: خواسته‌های کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه تشکیل تشکل قانونی کارگری، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای آن دسته از کرگران که طرح نسبت به آن‌ها اجرایی نشده و حل و فصل مشکلات شرکت بود.

کریم یاوری (مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در تماس با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری‌های انجام شده با حضور مسئولان استانی در محل هفت‌تپه به کارگران تعهداتی داده شد، اظهار کرد: خواسته‌های کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه تشکیل تشکل قانونی کارگری، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای آن دسته از کارگران که طرح نسبت به آن‌ها اجرایی نشده و حل و فصل مشکلات شرکت بود.

وی افزود: با توجه به تغییر مدیریت و استقرار مدیر جدید کارگران با اطمینان خاطر از پیگیری سایر خواسته‌های قانونی خود امروز (11 آذر) به محل کارگاه مراجعه و فعالیت و کار و تولید خود را از سر گرفتند تا با هماهنگی و همکاری با مدیریت جدید بتوانند معوقات و مطالبات خود را از محل برداشت محصول دریافت کنند.

یاوری تصریح کرد: یک مدیر تام‌الاختیار با وکالت رسمی محضری با تمام اختیارات خرید، فروش و حل و فصل مشکلات کارگری برای مدیریت هفت‌تپه انتخاب شد. 

یاوری در پایان در مورد معوقات مزدی کارگران گره ملی فولاد اهواز اظهار کرد: تا دو روز آینده حدود 2 هزار نفر از کارگران این واحد صنعتی دستمزد دو ماه خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز