خبرگزاری کار ایران

بعد از گذشت ۲۸ روز اعتراض؛

آژیر تولید در هفت تپه به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۰۴

اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه پس از گذشت بیست و هشت روز، لحظاتی قبل خاتمه یافته و کارگران با به صدا درآوردن آژیر تولید در بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغول کار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در مجتمع نیشکر هفت تپه از خاتمه اعتراض صنفی حدودا چهار هفته‌ای کارگران این واحد صنعتی و بازگشت به کار تمامی کارگران شاغل در واحد کشاورزی و صنعتی این مجتمع خبر می‌دهند.

بر پایه این اظهارات، به دنبال مذاکرات صنفی کارگران که با مدیریت جدید مجتمع انجام شد، اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه پس از گذشت نزدیک به ۲۸ روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

این کارگران از  چهارهفته پیش در اعتراض به محقق نشدن مطالبات مزدی و سایر خواسته‌های نیروهای شاغل و بازنشسته بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در اعتراض صنفی به سر می‌بردند.

پرداخت معوقات مزدی، انعقاد قرارداد کار با ۱۵۰۰ کارگر روزمزد، تعیین تکلیف وضعیت کارخانه و تعمیرات آن، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، پرداخت مطالبات بیمه‌ای کارگران فصلی، پرداخت هزینه بازنشستگی کارگران مشمول، برطرف شدن بحث تقسیم اراضی، تغییر مدیریت ... ازجمله مطالباتی است که کارگران معترض در چهارهفته گذشته خواستار شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز