خبرگزاری کار ایران

ساعتی پیش صورت گرفت؛

انتقال تجمع گروهی از کارگران هفت تپه به محدوده شرکت

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۴۱

در ادامه اجتماع صنفی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه برای بیست و هفتمین روز متوالی، منابع خبری از انتقال اعتراض گروهی از این کارگران امروز به مقابل ساختمان اداری شرکت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارگران هفت تپه گفت که صبج امروز (شنبه ۱۰ آذر) ساعتی پس از آنکه او و همکارانش برای بیست و هفتمین روز متوالی مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند، گروهی از کارگران هفت تپه تصمیم گرفتند با تجمع در محدوده شرکت، خواسته‌های صنفی خود را پیگیری کنند.

وی در توضیح علت جابجایی محل اجتماع خود و همکارانش گفت: از همان آغاز هدف ما از برپایی تجمع صنفی پیگیری خواسته‌هایمان بود اما چون امروز قرار بود تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برای شنیدن مشکلاتمان در کارخانه حاضر شوند، در نتیجه تصمیم گرفتیم تا محل تجمع خود را تغییر بدهیم.

این کارگر یادآور شد: من و همکارانم همچنان بر دولتی شدن مجتمع تا کید داریم در عین حال از وضعیت دو نفر از همکاران بازداشت شده‌مان خبری در دست نداریم.

این کارگر هفت تپه با بیان اینکه بی‌توجهی کارفرما به طولانی شدن زمان پرداخت معوقات مزدی باعث تشدید نارضایتی کارگران شده است، افزود: پس از بیست و هفت روز اجتماع امروز قرار است با حضور تعدادی از مسئولان مدیر داخلی مجتمع هفت تپه تغییر کند.

وی با بیان اینکه همچنان خبری از آزادی دو کارگر بازداشت شده هفت تپه نیست، در ادامه تاکید کرد: برپایی اعتراضات صنفی اخیر، تصمیم جمعی تمامی کارگران است و این دو نفر نقشی بیش از سایر کارگران هفت تپه در اعتراضات اخیر نداشته‌اند.

طبق آخرین گزارش از تجمع کارگران هفت تپه، ظاهرا روز پنجشنبه نیز ( ۸آذر) سیدرضی نوری (نماینده مردم شوش در مجلس) در محل اعتراض کارگران حضور پیدا کرده‌ بود اما به دلیل عصبانیت کارگران، اجازه سخنرانی نیافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز