خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

چرا وزیر بهداشت به مشکلات بیمارستان امام خمینی اعتنا نمی‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۱۴

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج از بی‌توجهی مسئولان نبت به مشکلات بیمارستان و پرسنل آن انتقاد کرد و گفت: روز گذشته، وزیر بهداشت برای افتتاح یک پروژه دارویی در کرج حضور پیدا کرد اما بدون هیچ توجهی نسبت به مشکلات این مرکز بزرگ درمانی، به تهران بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز هفتم ازدور جدید تجمعات صنفی کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج برگزار شد. قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) گفت: بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان، به‌همراه خانواده‌های بیماران دیالیزی و عده‌ای از جانبازان در همان جای سابق؛ یعنی خیابان اصلی مقابل بیمارستان تجمع برگزار کردند.

وی ضمن اشاره به حضور روز گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز جهت افتتاح یک کارخانه بزرگ داروسازی، عنوان کرد: جدای از بی‌توجهی مسئولان اجرایی استان البرز نسبت به ۲۵ تجمع صنفی پرسنل در اعتراض به وضعیت بلاتکلیف بیمارستان، نکته تاسف‌بارتر این است که وزیر بهداشت، جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی در کرج برای افتتاح یک پروژه دارویی حضور پیدا کردند اما کوچک‌ترین نگاهی به بیمارستانی که مزین به‌نام حضرت امام خمینی (ره) است، نینداخت و بدون هیچ توجهی نسبت به مشکلات این مرکز بزرگ درمانی به تهران بازگشت.

وی ادامه داد: از کی و کجا گله‌مند باشیم. متاسفانه صداوسیما در خبرها مرتبا اعلام می‌کند که فلان پروژه یا فلان شرکت و کارخانه افتتاح شد یا این میزان اشتغال ایجاد و تعدادی نیرو جذب کارگاه‌ها شد اما در مقابل، چه میزان خبر تعطیلی کارخانه‌ها و شرکت‌ها و بیکاری افراد و فروپاشی خانواده‌ها را زده است؟

طاهری تصریح کرد: اگر تعداد مسئولانی که پیگیر مشکلات در استان البرز هستند؛ به تعداد انگشتان یک دست می‌رسید، هرگز کشور با این‌همه مشکلات دست و پنجه نرم نمی‌کرد. جای شکرش باقی‌ست که بین ملت ایران اتحاد و انسجام ملی برقرار است و همین ملت هرگز به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نمی‌دهد. ما نظام مقدس را دوست داریم و قطعا خدمتگزار انقلاب هستیم.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، گفت: جدا از تعداد انگشت‌شماری از مقامات شامل امام جمعه کرج، فرماندار و یکی از اعضای شورای شهر، دیگر مسئولان نهادهای مرتبطی همچون سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و استانداری البرز همکاری چندانی برای حل معضلات کنونی بیمارستان از خود نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز