خبرگزاری کار ایران

استمرار اعتراض کارگران گروه ملی فولاد ایران/کارفرما: به زودی مطالبات کارگران پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۶۲

در حالی که اعتراضات صنفی کارگران گروه ملی فولاد ایران امروز دوشنبه وارد هفدهمین روز خود شده است، مدیرعامل این مجتمع صنعتی از پرداخت نیمی از مطالبات کارگران در روزهای آینده خبر داد.

کسری غفوری با اعلام خبر واریز نیمی از مطالبات کارگران به خبرنگار ایلنا گفت: از امروز دوشنبه (۵ آذر ماه) فروش محصولات تولیدی گروه ملی فولاد ایران در بازار آزاد آغاز شده که در نتیجه آن در روزهای آینده شاهد پرداخت نیمی از مطالبات معوقه مزدی کارگران خواهیم بود.

مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران گفت: با ابلاغیه فروش آزاد محصولات تولیدی مجتمع گروه ملی فولاد ایران به ارزش مالی حدود ۱۴۰ میلیارد تومان، الویت اصلی شرکت پرداخت حقوق کارگران خواهد بود که در مرحله اول یک ماه و نیم از معوقات مزدی سه ماهه کارگران در ماه جاری (آذر ماه) پرداخت می‌شود و مابقی نیز در دی ماه به حساب کارگران واریز خواهد شد.

او با بیان اینکه برای تداوم خطوط تولیدی مجموعه گروه ملی نیاز به حمایت کارگران و تامین مواد اولیه تولید داریم، در ادامه افزود: در زمینه تامین مواد اولیه با شرکت فولاد خوزستان (تامین‌کننده مواد اولیه) توافق کرده‌ایم که با پرداخت پول سریعا مواد اولیه شمش و اسلب وارد کارخانه می‌شود.

غفوری با بیان اینکه از کارگرانی که عرق گروه ملی فولاد ایران را دارند و به مرور نگرانی‌های  گذشته آغازگر اعتراضات صنفی روزهای اخیر آنان شده است، در خواست داریم به محل کار خود بازگردند، افزود: چرخ تولید بدون حضور شما کارگران نمی‌چرخد و ما برای تداوم تولید در خطوط گروه ملی نیاز به حمایت بیشتر شما کارگران داریم.

به گفته وی؛ در حال حاضر کارگران گروه ملی فولاد ایران دغدغه حقوق نداشته باشند چراکه به زودی به مطالبات معوقه مزدی خود خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز