خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۶۷

با حضور محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) مراسم معارفه انوشیروان محسنی بندپی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه انوشیروان محسنی بندپی (سرپرست سازمان تامین اجتماعی) امروز سه‌شنبه ۲۹ آبان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم، محمد شریعتمداری با گرامیداشت خاطره زنده‌یادان دکتر نوربخش و تاج‌الدین گفت: مرحوم دکتر نوربخش عمری را در خدمتگزاری سپری کرد. وی دارای شاخصه‌های والایی، هم در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی بود که قابل تحسین است.

وی به برخی از ویژگی‌های شخصیتی مرحوم تاج‌الدین نیز اشاره کرد و گفت: مرحوم تاج‌الدین بحق، امانت‌دارانه قشر کارگری را نمایندگی می‌کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز آن مرحوم، راستگویی، اخلاص و صداقت بود و در دوره‌های گوناگون زندگی، تفاوت رفتاری نداشت.

شریعتمداری  در ادامه به برگزاری مراسم تشییع و ترحیم مرحوم دکتر نوربخش و تاج‌الدین پرداخت و گفت: مردم عاشقانه نسبت به آنها ابراز علاقه می‌کردند و قدرشناس زحمات آنها بودند که این امر بیانگر این است که قضاوت مردم نسبت به خدمتگزاران خود قضاوت درستی است.

وی افزود: یقینا دکتر نوربخش و تاج‌الدین از بندگان خوب خدا بودند و خداوند به آنها اجازه داد که حیات طیبی داشته باشند و در عمر خود خدمت کنند و در این خدمت خالصانه نزد مردم عزت داشته باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در پذیرش این مسئولیت از سوی محسنی بندپی نیز، ضمن ابراز اراداتی که به مرحوم دکتر نوربخش داشتند این مسئولیت را برای خدمتگزاری بیشتر برای مردم پذیرفتند.

شریعتمداری ابراز امیدواری کرد که اعضای هیات مدیره و همه کارکنان سازمان تامین اجتماعی همکاری لازم را در ادامه مسیر با بندپی داشته باشند.

انوشیروان محسنی بندپی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره یار و همسنگر خود دکتر نوربخش و نیز تاج‌الدین گفت: موجی که در همه آحاد جامعه در مراسم تشییع و... شکل گرفته بود به نوعی رفراندمی در ابعاد مختلف اخلاقی، انسانی و وظیفه‌مندی است.

وی در ادامه به بار مالی ناشی از طرح تحول سلامت نیز، اشاره کرد و گفت: این طرح شرایطی را فراهم کرد که با همه افزایش مصارف سازمان به نحو شایسته و مدبرانه‌ای مدیریت شد که یقینا این امر با مدیریت شایسته دکتر نوربخش و با همکاری و همدلی همه ارکان از جمله اعضای هیات مدیره و همه مجموعه سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی تصریح  کرد: اگر امروز سازمان تامین اجتماعی از عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی برخوردار است این امکان با بهره‌گیری از دانش بسیار قوی که در سازمان نهفته است و با همکاری و مشارکتی که به خدمت گرفته شده، فراهم شده است .

محسنی بندپی افزود: امروز ما با ۴۲ میلیون جمعیت سرو کار داریم که فراهم کردن آسایش و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت نیازمند این است که باید بیش از گذشته کار کنیم و برای مسایل و موضوعات با یک نگاه علمی و تخصصی راه کارهای لازم را اجرایی کنیم.

وی افزود: وضعیت موجود بیانگر این است که کار نوآورانه و خلاقانه را باید در سازمان شروع کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد که در این مسیر نیز از همکاری مجلس و نمایندگان مجلس برخوردار شود .

در ادامه، محمدحسین مهدوی عادلی (رییس هیات مدیره تامین اجتماعی) گفت: جایگاه تامین اجتماعی جایگاه بسیار مهمی است. اگر می‌خواهیم سرمایه اجتماعی در کشور افزایش پیدا کند باید جایگاه تامین اجتماعی را ارتقا دهیم.

وی افزود: جبران رکود اقتصادی و تبدیل به رونق و نیز مقابله با تحریم‌ها، از طریق ارتقای جایگاه سازمان تامین اجتماعی است.

مهدوی عادلی گفت: وصول مطالبات از دولت نیز، نیازمند همکاری همه‌جانبه از سوی همه ارکان سازمان تامین اجتماعی است.

رضا راعی (قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی) هم با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر نوربخش و تاج‌الدین گفت: امیدواریم تلاش مجدانه‌ای در دوره جدید صورت بگیرد. یقینا با خاطره خدماتی که از مرحومان نوربخش و تاج‌الدین وجود دارد و با همکاری و همیاری‌ای که با محسنی بندپی خواهیم داشت در جهت خدمت به مردم گام خواهیم برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز