خبرگزاری کار ایران

شماره ۱۷۸ آتیه‌نو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۷۸

شماره جدید هفته‌نامه آتیه‌نو در کنار موضوعاتی دیگر، به درگذشت و یاد و خاطره مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی (سیدمحمدتقی نوربخش) و معاون حقوقی و امور مجلس وی (عبدالرحمان تاج‌الدین) در قالب نوشته‌هایی از رییس‌جمهور، رییس مجلس، رییس قوه قضاییه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و... پرداخته است.

به گزارش ایلنا، در کنار خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی، هفته‌نامه آتیه‌نو نیز در این شماره داغدار از دست‌دادن دکتر سیدمحمدتقی نوربخش و عبدالرحمان تاج‌الدین مدیرعامل و معاون‌ حقوقی و امور مجلس سازمان است. غالب صفحات این شماره به یادواره این دو عزیز پرداخته و در کنار گزارش‌هایی از وداع با آنها، یادداشت‌های تسلیتی از رییس‌جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس قوه قضاییه، رییس محمع تشخیص مصلحت نظام و... را در خود دارد.

برخی از دیگر عناوین  این شماره عبارتند از:

«خودمراقبتی» باید اولویت نظام سلامت باشد (حدود ۸۵درصد از فاکتورهای سلامتی به خودمراقبتی مرتبط است. در هفته جهانی «خودمراقبتی» به این موضوع پرداخته‌ایم که چرا این اصل اساسی در نظام سلامت، جدی گرفته نمی‌شود؟)

تجهیزات چشم‌پزشکی نیازمند ارز دولتی است (یادداشتی از دکتر محمود جباروند؛ رییس انجمن چشم‌پزشکان ایران)

ارز‌آوری با گردشگری سلامت (گفتگو با محمد نصری؛ کارآفرین و بنیان‌گذار یکی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های حوزه سلامت)

درخواست هدایت بخشی از یارانه‌ها به سازمان تامین‌اجتماعی (آتیه‌نو آخرین درخواست رییس فقید سازمان تامین‌اجتماعی از دولت را بررسی کرد)

خودروسازان به‌جای تعهدات، تحریم‌ها را دور بزنند! (نگرانی مردم از اخباری که این روزها در مورد چگونگی تحویل خودروهای پیش‌خریدشده به گوش می‌رسد).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز