خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

کارخانه تعطیل نشده/تعدیلی در کار نبوده بلکه جذب نیرو صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۰۷

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل در ارتباط با خبر تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر گفت: این شرکت جزو کارخانه‌های خوب استان اردبیل محسوب شده و تعطیلی آن موقت است. این شرکت به‌دنبال توسعه کارش و بر همین اساس، اقدام به جذب نیرو هم، کرده است. گفتنی است تعدیل نیرویی هم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی یک الی دو روز اخیر عکس و خبری منتشر شد با این مضمون که مجتمع صنعتی آرتاویل تایر (در نزدیکی اردبیل) با ۱۵۰۰ نیرو به دلیل نبود مواد اولیه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مرتضی مقدم (دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل) با تاکید بر این نکته که این شرکت جزو کارخانه‌های خوب استان اردبیل محسوب می‌شود، عنوان داشت: تعطیلی این شرکت موقت است.

وی افزود: مدتی می‌شود که مدیران این شرکت قصد توسعه و افزودن فاز جدیدی را به شرکت‌شان داشته‌اند. از همین رو، جهت تسریع در زمان انجام پروژه مورد نظر و هم‌چنین تهیه مواد اولیه لازم، به صورت موقت شرکت را تعطیل کرده‌اند.

مقدم اشاره کرد: این شرکت تعدیل نیرویی نداشته و حتی اخیرا جهت توسعه فعالیت‌هایش اقدام به جذب نیرو کرده است.      

روابط عمومی کارخانه آرتاویل تایر پس از نشر اخباری درباره تعطیلی این کارخانه در توضیحی که برای یکی از کانال‌های اینترنتی ارسال کرده، نوشته است: کارخانه آرتاویل تایر مقتدرتر از همیشه کار خود را ادامه می‌دهد و نشانه بارز آن اجرای طرح توسعه آن می‌باشد که بی وقفه ادامه داشته و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید. تعطیلی فعلی هم در راستای تامین مواد اولیه بصورت انبوه و مستمر بوده ‌و هر اظهار نظر دیگر در این مورد تکذیب می‌شود.

مجتمع صنعتی آرتاویل تایر که با نام تجاری لاستیک گلدستون فعالیت می‌کند، در زمینه تولید انواع تایر رادیال سواری و تایرهای بایاس وانتی، کامیونت، کامیون و اتوبوسی فعالیت دارد.

این شرکت یکی از تامین‌کنندگان تایرهای خودرو سازان ایران از جمله ایران خودرو و سایپا، و به‌عنوان بزرگترین کارخانه لاستیک سازی شمال غرب کشور در شش کیلومتری شهر اردبیل (جاده سردابه) و در دامنه سبلان واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز