خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

از مرحوم دکتر نوربخش نام نیک باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۰۲

وزیر بهداشت گفت: سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت کار مشترکی را آغاز کردند و در طول 5 سال گذشته در فراز و فرودهای مختلف کنار هم بودند.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی با حضور بر مزار مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، رییس فقید سازمان تامین اجتماعی در دارالرحمه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: مرحوم دکتر نوربخش در این دوره نیز مسئولیت سازمان تامین اجتماعی را برعهده داشت، این سازمان با مشکلات زیادی روبرو بود و ایشان برای رفع این مشکلات تلاش‌های زیادی کرد، همچنین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت نیز کار مشترکی را آغاز کردند و در طول 5 سال گذشته در فراز و فرودهای مختلف کنار هم بودند، البته در برخی مواقع، سازمان تامین اجتماعی که خریدار خدمت و وزارت بهداشت که ارائه دهنده خدمت است، منافع متفاوتی را دنبال می کنند، اما همگی به دنبال یک هدف که تامین آسایش مردم است، در حرکت هستیم.

هاشمی اظهار داشت: همگی شاهد بودیم که مرحوم دکتر نوربخش با تمام توان برای پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی تلاش می کرد و نبودن ایشان باورکردنی نیست، اما باید باور کنیم که دنیا فانی است و نباید نسبت به آنچه در اختیار داریم، مغرور شویم، باید بدانیم که متعلقات دنیوی حبابی بیش نیست و اختیار آن دست ما نخواهد بود؛ لذا باید به نحوی رفتار کرده و از عمر خود بهره ببریم، که در دنیای باقی دست خالی نباشیم و از طرفی بازماندگان نیز به وجود و حضور ما افتخار کنند. مرحوم دکتر نوربخش نیز از این جنس بود و از ایشان نام نیک باقی ماند. امیدواریم در این ماه عزیز با جد بزرگوارشان محشور شوند و تمامی خدمات ارزنده ایشان مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد. امیدوارم برای همه ما چنین سرنوشتی رقم بخورد که تا آخرین نفس در راه خدمت به خدا و خلق خدا و هر آنچه خداوند به ما عرضه کرده است، تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز