خبرگزاری کار ایران

محمدحسن زدا:

میانگین بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی، ۵۰۰ میلیارد تومان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۶۰۸

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در مورد بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی که میانگین آن ۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: بدهی شهرداری تهران تنها مربوط به حق بیمه پرسنل نیست.

به گزارش ایلنا، «محمدحسن زدا» در مورد بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی که بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت که بدهی شهرداری تهران تنها مربوط به حق بیمه پرسنل نیست.

او تاکید کرد که شهرداری بابت پیمانکاران طرف قرارداد، پرسنل و کادر اداری و شرکت‌های وابسته سه نوع بدهی در سازمان تأمین اجتماعی دارد.

وی افزود: علاوه بر این همواره بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی بازتولید می‌شود. هر از چند گاهی شهرداری پرداختی‌هایی معادل ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان به سازمان دارند، اما با توجه به حجم وسیع تعداد کارکنان شهرداری و پیمانکاران همکار با شهرداری بازهم شاهد بدهی هستیم.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به جلسات متعددی که میان سازمان تامین اجتماعی و شهرداری تهران برگزار شده تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این زمینه امضا شده است که آن‌ها نیز پرداخت کردند اما باز در روند پرداخت حق بیمه برخی از پرسنل اشکالاتی وجود دارد که منجر به تجمیع بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی می‌شود.

وی تصریح کرد: به رغم پرداخت‌های صورت‌گرفته از سوی شهرداری همیشه یک میانگین ۵۰۰ میلیارد تومانی بدهی به تأمین اجتماعی وجود دارد البته همین که در طول ۵ سال گذشته این رقم افزایش نیافته نشان می‌دهد تاکنون پرداختی‌هایی صورت گرفته وگرنه اگر هیچ همکاری وجود نداشت تاکنون این بدهی به ۴ هزار میلیارد می‌رسید.

زدا اظهار امیدواری کرد که با تغییرات صورت گرفته در "رویکرد" و مدیریت شهری، شاهد همکاری‌های بیشتر بین شهرداری و تأمین اجتماعی باشیم تا حق بیمه‌ها به موقع پرداخت شوند.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی هشدار داد که سازمان تامین اجتماعی تعهداتی دارد که باید با وصول به موقع منابع آن را اجرایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز