خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته دستمزد کانونعالی شوراهای اسلامی کار به ایلنا خبر داد؛

برگزاری مجدد جلسه کمیته دستمزد در هفته آینده/ توقع جمع‌بندی موضوع را نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۸۲

رییس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از برگزاری مجدد جلسه کمیته دستمزد در هفته آینده خبر داد.

فرامرز توفیقی، رییس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با نتیجه جلسه عصر امروز کمیته دستمزد شورای عالی کار گفت: در جلسه امروز که اولین نشست از سلسله جلسات آتی جهت تعیین دستمزد بود، توقع جمع‌بندی موضوع را نداشتیم. بنابراین، کمیته دستمزد مجددا باید جلسه برای بررسی این موضوع برگزار کند.

وی ادامه داد: در این جلسه همه شرکای اجتماعی مباحث و صحبت‌هایشان را مطرح کردند. آقای شریعتمداری هم اولین بار بود که در مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه حضور داشت. 

رییس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور افزود: اینکه دولت بسته حمایتی را به کارمندان و اقشاری که درآمد زیر سه میلیون درآمد دارند، اختصاص می‌دهد جزو وظایف اجتماعی آن محسوب می‌شود و خارج از بحث تعیین دستمزد کارگران است.

توفیقی اضافه کرد: جهت بحث مجدد درباره این موضوع، جلسه کمیته دستمزد در هفته آینده مجددا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز