خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت کار اعلام شد؛

جزئیات اولین مرحله اجرای «طرح حمایت غذایی از اقشار کم‌‌درآمد جامعه»

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۱۶

جزئیات اولین مرحله اجرای «طرح حمایت غذایی از اقشار کم‌ درآمد جامعه»، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مطابق تصویب نامه هیأت‌وزیران به شماره ۱۰۲۵۶۸/ت ۵۵۸۵۵ ه مورخ ۹۷/۰۸/۰۵ اولین مرحله اجرای «طرح حمایت غذایی از اقشار کم‌‌درآمد جامعه»، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاریخ دوشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۷ عملیاتی شده است.

جزئیات مرحله اول این طرح به شرح زیر اعلام می‌شود:

1- مرحله اول این طرح شامل مددجویان و مشمولان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور است؛ در این طرح به ازای هر خانوار و بر حسب بعد خانوار از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، کارت یارانه سرپرست خانوار شارژ خواهد شد. این خانوارها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح، اقدام به خرید اقلام متنوع مواد غذایی مورد نیاز خود نمایند.

۲- کالاهای هدف این طرح شامل مواد غذایی نظیر گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد خوراکی مورد نیاز خانوارهاست که سرپرستان خانوار با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح، می‌توانند اقدام به خرید این کالاها کنند.

۳- بر این اساس فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح عبارتند از: فروشگاه رفاه، فروشگاه اتکا، فروشگاه افق کوروش، فروشگاه هفت، فروشگاه امکان، فروشگاه اسکاد، فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه جانبو، تعاونی مصرف محلی، تعاونی روستایی کشور.

در مرحله اول اجرای  این طرح از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور اقدام شده تا ضمن دسترسی مناسب شهروندان به این شبکه فروشگاهی، کیفیت کالای ارائه شده به مشمولان نیز تضمین شده باشد.

لازم به‌ذکر است، جزییات مربوط به مراحل دیگر طرح در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز