خبرگزاری کار ایران

وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استاد تمام هستم و ۱۰ واحد درس در دانشگاه گرفتم/عازم چهابهارم

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۶۲

علی ربیعی درباره برنامه‌های خود پس از پایان ماموریت در وزارت کار توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش ایلنا، «علی ربیعی» پس از پایان جلسه تودیع و معارفه وزرای جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: به آقای روحانی برای ساماندهی گفتگوی اجتماعی قول دادم تا کاری را انجام دهم. بدون پست و بدون حکم. استاد تمام دانشگاه هستم و ۱۰ واحد درس در دانشگاه گرفتم و خیریه‌ای را اداره می‌کنم و اکنون عازم چابهارم و می‌خواهم به مناطق محروم سفر کنم.

ربیعی در ادامه گفت: به سیاستگذاری معطوف به طبقات پایین معتقدم. سیاست عادلانه کردن در طبقات پایین در شرایط تحریم به شدت نیازمندیم و حتی اگر شده پول از جاهای مختلف به این قسمت ببریم، باید مراقب این دهک‌ها باشیم که فکر می‌کنم مهمترین چالش آقای شریعتمداری همین باشد.

وی ادامه داد: باید به فکر حقوق کارگران باشیم و اجازه ریزش نیرو ندهیم و حتی شده یارانه بدهیم تا کارگران در کارخانه‌ها بمانند.

وزیر سابق کار با بیان اینکه امروز در این جلسه درد و دل کردم و از ذینفعان من‌غیرحق سخن گفتم، اظهار کرد: صاحبان اینجا کارگران، معلولان، کارفرماها و طبقات پایبن اجتماعی هستند. ذینفعان من‌غیرحق کسانی هستند که می‌خواهند به انحای محتلف سهمی بگیرند و اینها چالش بزرگ وزیر در آینده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز