خبرگزاری کار ایران

انوشیروان محسنی بندپی:

باید از اقشار فقیر جامعه حمایت ویژه کنیم/وزارت کار متولی اشتغال نیست

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۷۷۸

انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه قطعا مسئول اشتغال، وزارت کار نیست، گفت: با این حال دبیرخانه آن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسنی بندپی که در مراسم تودیع و معارفه محمد شریعتمداری و علی ربیعی به عنوان وزیر جدید و وزیر پیشین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنرانی می‌کرد، گفت: نیازمند حمایت ویژه‌ای از اقشار فقیر جامعه هستیم یعنی همان‌هایی که حداقل‌های پیش‌بینی شده در کمیته امداد را دریافت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه متولی ایجاد اشتغال در کشور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست، گفت: اما دبیرخانه نهاد هماهنگ کننده اشتغال کشور در این وزارتخانه قرار دارد. در کنار این موضوع باید توجه داشته باشیم که برنامه آقای شریعتمداری صیانت از اشتغال موجود است و در کنار مباحث مربوط به اشتغال به بحث ترویج تعاون در جامعه می‌پردازد.

وی با بیان اینکه ترامپ و ایادی او تحریم‌ها را به ایران تحمیل و اقتصاد معیشت مردم را با مشکل مواجه کردند، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرایط فعلی خود را در ارائه خدمات اقشار آسیب دیده مصمم می‌داند و نمی‌گذارد که خللی در این زمینه ایجاد شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: در این شرایط اقدامات فرآیندمحور مبتنی بر شرایط جدید اتخاذ می‌شود چراکه باید در این شرایط با بهره‌مندی از امکانات موجود و قابلیت‌هایی که داریم و حمایت‌هایی که از سمت دولت و آقای جهانگیری وجود دارد خدمات خود را گسترش دهیم تا انشاالله بزرگترین خدمات را در وزارت تعاون، کار و خدمات اجتماعی شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز