خبرگزاری کار ایران

در حاشیه اعتراض امروز کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج مطرح شد؛

هنوز حقوق کارکنان پرداخت نشده/غذای بیمارستان از گلوی آدم سالم هم پایین نمی‌رود چه برسد به بیمار

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۳۳

حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج در راستای پیگیری معوقات دوازده‌ماهه مزدی‌شان و بلاتکلیفی بیمارستان در حیاط آن تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در محوطه داخلی بیمارستان در راستای پیگیری مطالبات مزدی و وضعیت نامعلوم کاری بیمارستان تجمع برگزار کردند.

در همین رابطه، قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) گفت: امروز حدود ۱۵۰ نفر از پرسنل بیمارستان به صورت خودجوش و بدون اطلاع‌رسانی و فراخوان قبلی در حیاط بیمارستان حضور یافتند.

وی افزود: مطالبات حاضران همان مطالبات سابق است: پرداخت دوازده ماه معوقه مزدی کارکنان و رسیدگی به وضعیت نابسامان و بلاتکلیف بیمارستان.

طاهری با اشاره به وضعیت اسف‌بار معیشت پرسنل بیمارستان، گفت: اکنون وضع به جایی رسیده است که یکی از همکاران ما، در نتیجه فقر حاصل از یک سال دریافت نداشتن دستمزد، در خرید داروهای بیماری ریوی‌ و بازپرداخت بدهی‌هایش، دچار مشکل جدی شده و حتی به فکر فروش کلیه‌اش افتاده است.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، اشاره کرد: یکی از بخش‌های بیمارستان که هنوز مشغول ارائه خدمات به بیماران است، بخش مربوط به بیماران دیالیز است. به‌دلیل اینکه بیمارستان درآمدی ندارد، در این بخش مجبورند یک غذای بسیار ساده و بی‌کیفیت را به بیماران بدهند. در واقع، این غذا، غذایی نیست که از گلوی انسان سالم پایین برود؛ بیمار که جای خود دارد.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز