خبرگزاری کار ایران

در گفت‌‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

امیدواری برای بازگشت پلی اکریل به روزهای اوج/ کارگران به آینده امیدوارتر شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۱۴

عضو شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان با ابراز قدردانی از مسئولانی که کمر همت بستند و مشکلات پلی‌اکریل را تا حدودی رفع کردند، گفت: امیدواری برای بازگشت به دوران اوج شدت گرفته‌است.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با آخرین وضعیت این شرکت تولیدی گفت: شرکت پلی اکریل ایران که روزهای سختی را پشت سر گذاشته، اکنون می‌رود تا در سایه تلاش و همت مسئولان به آینده امیدوارتر باشد.

وی افزود: کارخانه‌ای که کمتر از یک سال گذشته بیشتر پرسنلِ آن، دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری بودند و هیچ‌گونه تولیدی نداشت و امیدها در آن رو به ناامیدی میرفت، با همدلی و تدبیر مسئولان کشوری، استانی و شهرستان هم اکنون با تمام پرسنل کار خود را شروع کرده و رفته رفته می‌رود تا با امید به افزایش تولید در بخش‌های مختلف کارخانه، شرایط بهبود پیدا کند.

وی ضمن ابراز تشکر از مجموعه وزارت صنعت افزود: شریعتمداری (وزیر صنعت، معدن و تجارت) با پیگیری‌های فراوان شخصاً مسائل پلی اکریل را دنبال کرده و با تصمیم گیری‌های به موقع و تاثیر گذار، مانع از ادامه بحران در این شرکت شدند.

خرمی ادامه داد: در این بین، تلاش‌های شبانه روزی مسئولان استانی بالاخص استاندار قابل توجه است.  همچنین تلاش‌های مسئولان شهرستان مبارکه و نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این زمینه قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی پلی‌اکریل در پایان گفت: هم اکنون کارخانه پلی اکریل با بازگشت تمام کارگران به شرکت، تولید خود را از سر گرفته؛ بخش پلی‌استر با حدود 70 درصد ظرفیت، مشغول به تولید است که امیدواریم با مساعدت مسئولان، دیگر بخش‌های این شرکت بزرگ تولیدی به زودی راه اندازی شده و این کارخانه به روزهای اوج خود نزدیک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز