خبرگزاری کار ایران

در بیانه‌‌های جداگانه؛

تشکل‌های مردم‌نهاد کشور از انتخاب شریعتمداری به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۷۸

تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان‌های فارس، بوشهر و تعدادی از تشکل‌های مردم‌نهاد کشور در بیانه‌های جداگانه از انتخاب «محمد شریعتمداری» به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.

به گزارش ایلنا، کانون تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران استان فارس ضمن تشکر از رئیس‌جمهور به دلیل  معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، حمایت خود را از او اعلام کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که شرعتمداری فردی متعهد و متخصص و آشنا به مسائل کارگری و کارفرمائی و تعاونی‌هاست. 

در ادامه آمده است: انشا الله با حضور در این سنگر خدمات ارزنده‌ای به این جامعه بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه خواهند نمود. از نمایندگان محترم مردم شریف استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار داریم تا با حمایت همه‌جانبه از این عزیز و اعتماد به ایشان شاهد تحولات چشمگیر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم.

در همین حال جمعی از کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران استان بوشهر ضمن حمایت از وزیر پیشنهادی تاکید کرده‌اند که شریعتمداری فردی مردمدار و دارای حسن خلق است و همواره پشتبان بخش خصوصی بوده است. 

سایر تشکل‌های مردم نهاد کشور نیز در نامه‌‌های جداگانه از انتخاب شریعتمداری استقبال کردند و یادآوری کردند که انتخاب سریعتر وزیر برای این وزارتخانه ضروری است و از نابسامانی امور جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز