خبرگزاری کار ایران

بندپی در جمع خبرنگاران:

بسته حمایت غذایی از دو هفته آینده اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۷۰

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: بسته حمایتی غذایی برای قشرهایی که درآمد آنها زیر سه میلیون تومان است از دو هفته آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره بسته‌های حمایتی دولت گفت: اکنون جزئیات و کلیات مرحله اول بسته حمایت غذایی برای اقشار کم درآمد و دارای درآمدهای پایین تصویب شده و امروز توسط محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در شورای اطلاع رسانی دولت اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: همه تلاش و تاکید رییس‌جمهوری براین است که بسته حمایتی غذایی در دو هفته آینده اجرایی شود.

بندپی با بیان اینکه هدف از اجرا و جزئیات بسته غذایی مشخص است، گفت: به طور قطع همه کسانی که درآمد زیر سه میلیون تومان دارند شامل بسته غذایی می‌شوند؛ اگر کسانی از این موضوع جا بمانند، در اسرع وقت اقدامات لازم برای مشخص شدن توانمندی آنها انجام می‌شود تا بتوانند از این بسته‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: میزان بسته غذایی در وهله اول از طرف آقای نوبخت اعلام می‌شود و اگر اجرای آن طول کشیده به خاطر این است که ما با یک اعتماد و اطمینان خاص آن را اعلام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز