خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز مطرح کرد:

در شرایطی بدتر از جنگ عراق درگیر هستیم/نباید از عدالت الکی حرف بزنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۱۶

مسعود پزشکیان در اختتامیه جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان گفت: اکنون ما با یک بحران اقتصادی که تحریم‌های آمریکا بر ما تحمیل کردند، مواجه هستیم. در شرایطی بدتر از جنگ عراق درگیر هستیم اما به‌جای اینکه بنشینیم و با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنیم، با هم درگیر می‌شویم.

مسعود پزشکیان (نایب رئیس مجلس و نماینده حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان که در سازمان حج و زیارت برگزار شد، گفت: ما تصور نمی‌کنیم که برتر از دیگران هستیم. برای من صحبت کردن در اوضاع و احوال کنونی بسیار سخت است در دوران دانشجویی پیش از انقلاب مرتبا می‌گفتیم که این گونه خواهیم کرد یا آنچنان کارهایی را انجام خواهیم داد. شعار دادن بسیار راحت است اما اکنون 40 سال از انقلاب گذشته است. ما برای شعار آزادی، استقلال و عدالت ا یستادیم و دعوا کردیم اما اکنون که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که کلی ایراد و گرفتاری داریم.

وی اشاره کرد: مقام معظم رهبری دستور دادند که الگوی اسلامی ایرانی را بنویسیم و درباره آن صحبت کنیم. خیلی راحت در خصوص چنین موضوعاتی پشت تریبون‌ها می‌توان حرف زد.

وی تصریح کرد: آدم بی‌عیب نمی‌توان پیدا کرد. مدیر بی‌اشکال نمی‌توان یافت. اکنون ما با یک بحران اقتصادی که تحریم‌های آمریکا بر ما تحمیل کردند، مواجه هستیم. در شرایطی بدتر از جنگ عراق درگیر هستیم اما به‌جای اینکه بنشینیم و با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنیم، با هم درگیر می‌شویم.

وی افزود: اگر وزرا تغییر کنند آیا واقعا مشکلات حل خواهد شد؟ در واقع مشکل در نوع نگاه ما است. هر نماینده‌‌ای اکنون موظف است که نسبت به دستور مقام معظم رهبری در خصوص تدوین الگوی اسلامی – ایرانی پیشنهاد ارائه کند. کمیسیون‌ها هم موظفند درباره مسائل راهکار بدهند. کار ما نباید دستگیری باشد. ما باید با تکیه بر باورهای‌مان اعتقادات‌مان را پیگیری کنیم.

نایب رئیس مجلس گفت: در زمان جنگ اکثر مدیران با فداکاری و گذشت کار می‌کردند. در آن زمان و سا ل‌های بعد از انقلاب همه مردم حاضر بودند که هزینه‌های بسیاری برای نجات دیگران صرف کنند. بسیاری بودند که در جهادسازنگی کار می‌کردند اما حاضر نبودند در ازای فعالیت‌شان پولی دریافت کنند. تمام کسانی که در جبهه برای تمامیت این کشور می‌جنگیدند از همین نگاه برخوردار بودند اما متاسفانه این روزها این گونه افراد بسیار کم یافت می‌شوند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: ترک، فارس، لر، کرد و همه و همه آن چیزی هستند که خدا آنها را آفریده است. هیچ کس حق توهین به کسی را به خاطر زبان و قومیت وی ندارد. آنچه که باید در نظر داشت این است که فرد برتر نزد خداوند کسی است که قابلیت و عرضه بیشتری داشته باشد. آیا اکنون در کشور ما همه در مقابل حق و عدالت برابرند؟ ما نباید از عدالت الکی حرف بزنیم.

وی در پایان اشاره کرد: آقای خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر مسائل بازنشستگان هستند. ما خواستار این هستیم که در کنار پیگیری‌های ایشان، فعالان حوزه بازنشستگی نیز به جلسات آمده و مسائل و مطالبات‌شان را مطرح کنند. ما هم هر کاری که در حد توان‌‌مان است، انجام خواهیم داد تا مسائل این عزیزان حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز