خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر اعلام کرد:

۲۰هزار خانوار از مستمری‌بگیران صندوق مشمول دریافت بسته‌های حمایتی دولت شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۴۷۶

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر با اشاره به اهمیت ایجاد ضریب امنیت حداقلی برای طبقات پایین اجتماعی، گفت: با پیگیری‌های لازم ۲۰ هزار خانوار از مستمری‌بگیران صندوق مشمول دریافت بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده از سوی دولت شدند.

به گزارش ایلنا، در دیدار محمدرضا واعظ‌مهدوی (مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) با کارگزاران منتخب استان قزوین، مدیرعامل صندوق با اشاره به نظام لایه‌بندی تامین اجتماعی، وظیفه صندوق را در حوزه بیمه‌ای دانست و مساعدت اجتماعی را جزو وظایف سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد حضرت امام(ره) و سازمان بهزیستی عنوان کرد.

واعظ مهدوی افزود: تعادل در میان منابع و مصارف صندوق جزو وظایف ذاتی صندوق است که با برنامه‌ریزی در جهت پوشش جوانان در این صندوق می‌توانیم همسو با این وظیفه مهم حرکت نماییم.

مدیر عامل صندوق با اشاره به اهمیت ایجاد ضریب امنیت حداقلی برای طبقات پایین اجتماعی، اظهار داشت: با پیگیری‌های لازم ۲۰ هزار خانوار از مستمری‌بگیران صندوق مشمول دریافت بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده از سوی دولت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز