خبرگزاری کار ایران

کارخانه «تولی پرس» با ۳۷۰ کارگر فعالیت خود را از سر گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۸۹

به گفته کارگران کارخانه تولی پرس، فعالیت این واحد تولیدی پس از یک وقفه حدودا دو ماهه، از صبح روز (چهاردهم مهرماه) با ۳۷۰ کارگر از سرگرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران کارخانه تولی پرس گفتند: پس از حدود دو ماه توقف، فعالیت‌های خط تولید برای سومین روز به صورت آزمایشی با نرخ جدیدی از محصولات آغاز شده و کارگران در این خط مشغول به کار هستند.

این کارگران یادآور شدند: فعالیت تولیدی کارخانه «تولی پرس» از روز شنبه (۲۷ مرداد ماه) موقتا متوقف و در تمام این مدت، ۳۷۰ نفر از کارگران این واحد صنعتی با تمدید مرخصی‌های اجباری از حضور در محل کار خود منع شده بودند.

به گفته آنها، بعد از اعلام تعطیلی کارخانه تولی پرس و بسته‌بندی البرز از سوی کارفرما، کارگران برای مشخص شدن وضعیت شغلی خود تقریبا هر روز در محوطه کارخانه تجمع می‌کردند.

کارگران گفتند: دلیلی که کارفرما در آن زمان برای تعطیلی کارخانه ذکر کرده بود؛ شامل کمبود مواد اولیه تولید می‌شد اما آنها در واقع به دنبال افزایش قیمت محصولات بودند. آنها با موافقت مسئولان استانی قرار است قیمت محصولات تولیدی شده این واحد را افزایش دهند.

به گفته کارگران تولی پرس، در حال حاضر حدود ۳۷۰ نفر از کارگران به کارخانه بازگشته‌اند و همکاران آنها در واحد بسته بندی البرز با ۴ ماه مزد معوقه هنوز وضعیت مشخصی ندارند.

این کارگران با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه آنها مسئله معوقات مزدی و بیمه‌ای است، افزودند: در حال حاضر باتوجه به بازگشایی کارخانه امیدواریم که با شرایط جدید این مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز