خبرگزاری کار ایران

رانندگی در مهاباد دیگر درآمدزا نیست/سرپرست تاکسیرانی: نمی‌شود ماهی دوبار کرایه‌ها را بالا برد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۴۵

رانندگان تاکسی مهاباد به شرایط شغلی خود معترضند؛ آنها می‌گویند درآمدمان کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رانندگانِ تاکسی خطی‌های شهرستان مهاباد از شرایط شغلی خود ناراضی هستند. آنها می‌گویند پیش از این هر مسیر یا به اصطلاح کورس، 500 تومان بود که از اول مهرماه شده 600 تومان. این مبلغ برای کرایه باتوجه به بالا رفتن همه هزینه‌های زندگی به هیچ وجه کافی نیست.

به گفته‌ی آنها؛ همه هزینه‌های جانبی تاکسی از ابتدای سال رشد قابل توجهی داشته و در نتیجه کار روی تاکسی دیگر درآمدزا نیست.

آنها در عین حال انتقاد دیگری هم دارند: 600 تومان کرایه تاکسی برای رانندگان مشکل‌ساز است چراکه هیچ مسافری صد تومانی خرد ندارد؛ بهتر است نرخ‌های قابل پرداخت را برای کرایه تعیین کنند.

سرپرست تاکسیرانی مهاباد در ارتباط با ادعاهای رانندگان می‌گوید: تازه اول مهرماه کرایه‌ها را بالا برده‌ایم و نمی‌شود ماهی دو بار کرایه‌ها را افزایش داد؛ علاوه بر این باید نرخی را مصوب کنیم که مردم بتوانند بپردازند.

وی همچنین از کارتی شدن سیستم پرداخت کرایه خبر داد و گفت: مشکل پرداخت 600 تومان با ارائه کارت‌های شارژی حل شده و مسافران می‌توانند به راحتی با استفاده از این کارت‌ها، کرایه تاکسی خود را بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز