خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیرعامل صندوق کشوری بر کاربردی شدن کارت منزلت و دریافت خدمات اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۰۵۲

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت کاربردی شدن «کارت منزلت» بازنشستگان این صندوق تاکید و گفت: بانک صادرات ایران می‌تواند در توسعه خدمات و هویت‌بخشی به کارت منزلت نقش ویژه‌ای ایفا کند. پیشنهاد ما این است که برای شروع، شعب بانک در زمان ارائه خدمات بانکی، کارت منزلت را همانند کارت ملی از بازنشستگان قبول کنند.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی زاده در نشستی مشترک با مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار داشت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مهم بازنشستگان تحت پوشش پس از حقوق و معیشت، بحث درمانی است، چراکه حداقل یک سوم حقوق بازنشستگان در دوران سالمندی به بحث درمان اختصاص دارد.

وی افزود: بنابراین یکی از سیاست ها و برنامه های ما به عنوان متولی یک میلیون و ۳۷۰ بازنشسته کشوری، پرداختن به بحث درمانی و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت بالا در حوزه بیمه تکمیلی درمان است. در حال حاضر بیش از دو میلیون نفر شامل بازنشستگان و خانواده این عزیزان تحت پوشش این خدمات قرار دارند.

تقی زاده با اشاره به ضرورت ارتقاء کیفیت و خدمات قابل ارائه در کارت منزلت بازنشستگان کشوری گفت: منزلت بخشی به کارت منزلت بازنشستگان برای این صندوق یکی دیگر از اولویت‌های مهمی است که در قالب آن بازنشستگان بتوانند ضمن خرید فروشگاهی یا سایر مراکز فروش از تسهیلات و خدمات مراکز فرهنگی و اجتماعی نیز استفاده بهینه کنند.

وی ادامه داد: بنابراین ما تلاش می‌کنیم تا هرچه سریعتر ساختار و خدمات تازه‌ای در کارت منزلت بازنشستگان که اکنون در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور قابل ارائه است، طراحی کرده و پس از مشخص شدن کار، اطلاع‌رسانی کنیم. در این زمینه بانک صادرات ایران می‌تواند نقش ویژه‌ای ایفا کند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز گفت: پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که تا پیش از بیست و ششم هر ماه انجام می‌شود، کار بزرگی است و جای قدردانی و تشکر فراوان دارد و من از جانب بازنشستگان تحت پوشش از این اقدام مدیرعامل صندوق قدردانی می‌کنم.

حجت‌الله صیدی با تاکید بر اینکه بانک صادرات همواره تلاش کرده تا خدماتی در شان بازنشستگان کشوری ارائه کند، افزود: کمک به بهبود حداقلی وضعیت این عزیزان یک اصل برای ما است. بانک صادرات ایران با دو هزار و ۳۳۰ شعبه در سراسر کشور، همواره تلاش کرده تا تکریم بازنشستگان را در دستور کار قرار دهد و به همین دلیل بهبود خدمات فعلی و طراحی خدمات جدیدتر به بازنشستگان و صندوق بازنشستگی کشوری را حتما در دستور کار قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز