خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پتروشیمی فارابی به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل/روابط عمومی: نیازمندِ نقدینگی پایدار هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۳۸

کارگران پتروشیمی فارابی خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند. روابط عمومی شرکت از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته، کارگران پتروشیمی فارابی در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل دست به اعتراض زدند. این دومین بار در ماه جاری است که کارگران قراردادیِ پتروشیمی فارابی، نسبت به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل اعتراض می‌کنند.

این کارگران می‌گویند: قرار بوده به زودی طرح طبقه‌بندی مشاغل اجرا شود ولی هنوز زمان آن مشخص نیست و ما نمی‌دانیم تا چه زمان باید صبر کنیم.

این کارگران با بیان اینکه در بسیاری از پتروشیمی‌ها، طرح طبقه‌بندی اجرایی می‌شود، می‌گویند: از تبعیض خسته‌ایم و از مدیران شرکت می‌خواهیم که هرچه زودتر فکری به حال ما بکنند.

به گفته‌ی این کارگران، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در پتروشیمی‌ها، نص صریح قانون است و نباید در تمکین به آان، اهمال شود.

برگزاری مجمع فوق‌العاده قبل از پایان مهرماه

در عین حال اسماعیل طرفی (مدیر روابط عمومی پتروشیمی فارابی) در ارتباط با خواسته‌های کارگران به ایلنا گفت: مطالبات کارگران را می‌دانیم ولی منتظر برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده برای بررسی مشکلات شرکت هستیم و پس از آن تکلیف مطالبات کارگران مشخص می‌شود. این موضوع را به کارگران نیز گفته‌ایم و از آنها خواسته‌ایم صبر کنند تا مشکلات حل شود.

وی بابیان اینکه زمان برگزاری جلسه در سامانه «کدال» مشخص خواهد شد، گفت: حتماً تا آخر مهرماه جلسه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مشکلات فارابی باید به صورت «ریشه‌ای» حل شود تا بعد از آن بتوان طرح طبقه‌بندی را اجرا کرد؛ اگر بتوانیم مواد اولیه تهیه کنیم و مخازن هم به سرویس اضافه شوند، نقدینگی مورد نیاز برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: ما نیاز به نقدینگی پایدار داریم و نقدینگی موقت برای اجرای طرح کارایی ندارد.

طرفی پیش از این به ایلنا گفته بود: شرکت پتروشیمی فارابی تحت پوشش ماده ۱۴۱ قانون تجارت قرار گرفته و ورشکسته است و باید ابتدا این مشکل حل شود ولی کارگران دور تازه‌ای از اعتراضات را آغاز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز