خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

تولی‌پرس و کنتورسازی ایران دچاز ضعف مدیریتی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۷۷

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: مدیریت ضعیف مهمترین مشکل واحدهای بحرانی استان است که می‌توان با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حل آن اقدام کرد.

به گزارش ایلنا، «سیده حمیده زرآبادی» در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی کنتورسازی ایران و تولی پرس در شهرک صنعتی البرز گفت: متاسفانه این ۲ واحد تولیدی به دلیل ضعف مدیریت هم‌اکنون در معرض تعطیلی قرار گرفته و بحران‌های کارگری و معضلات اجتماعی برای استان ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکل واحد تولیدی کنتورسازی افزود: حساب‌های بانکی این شرکت به دلیل بدهکاری مالیاتی مسدود شده و این امر مانع از پرداخت حقوق کارگران شده است.

این نماینده گفت: امیدواریم تا هفته آینده مشکل مسدودی حساب‌های بانکی شرکت رفع شده و برای پرداخت معوقات کارگران اقدام شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای خریداری این شرکت اعلام آمادگی کرده است که امیدواریم با واگذاری آن شاهد حل مشکلات باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تمام بدهی‌های مالیاتی و تامین اجتماعی این شرکت در صورت واگذاری با مصوبه هیات دولت و ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید مورد مساعدت قرار می‌گیرد تا این واحد بنام در عرصه تولید باقی بماند.

زرآبادی با بیان اینکه کنتورسازی یکی از شرکت‌های توانمند شهر صنعتی البرز محسوب می‌شود که با وجود مشکلات فراوان هنوز توان تولید خود را از دست نداده است، افزود: این شرکت می‌تواند به زودی با ترخیص مواد اولیه به چرخه تولید بازگشته و مشکلات کارگری خود را رفع کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی موقت شرکت با سابقه تولی پرس در زمینه تولید مواد شوینده گفت: خوشبختانه این شرکت مواد اولیه کافی را برای تولید در انبارهای خود دارد و می‌تواند خیلی سریع راه‌اندازی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تمام مواد اولیه و اجناس موجود در این واحد فهرست‌برداری کند تا در صورت لزوم با فروش اجناس تولیدی موجود در کارخانه بخشی از بدهی‌های این شرکت پرداخت شود.

وی افزود: شرکت تولی پرس ملزم شده است از اول مهرماه سال جاری شروع به کار کرده و محصولات خود را در بازار عرضه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز