خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مطرح کرد:

ضرورت مستندسازی تجربه های بازنشستگان در دوران اشتغال

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۳۵

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ضرورت مستندسازی تجربه‌های بازنشستگان در دوران اشتغال سخن گفت.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی‌‌‌زاده در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، گفت: شکل خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ تحمیلی، حضور در جبهه‌‌ها و اهدای جان و فداکاری و ایثار بود و امروز نیز خدمت به کشور به شکل دیگری در حال انجام است.

وی اضافه کرد: خانواده شهدا بزرگترین فداکاری و ایثار را برای خدمت و دفاع از مردم و کشور انجام دادند و اگر امروز ما در امنیت و آرامش زندگی می‌‌کنیم به خاطر همه این رشادت‌‌ها است.

خواهر شهید حاج داوود کریمی نیز در این دیدار، بر ضرورت تشکیل اتاق فکر در همه سازمان‌‌ها با حضور بازنشستگان و پیشکسوتان تاکید کرد و اظهار داشت: ما در ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در حوزه پرورش مدیران و جانشین پروری ضعیف عمل کردیم و امروز یکی از مشکلات عمده کشور به همین دلیل است.

نرگس کریمی افزود: تشکیل اتاق فکر در هر سازمان و نهاد یک امر بدیهی و مهم است که با حضور پیشکسوتان آن حوزه و انتقال دانش و تجربه ها به تسهیل امور کمک می کند.

وی ادامه داد: همچنین باید فرآیندی ایجاد شود تا بازنشستگان به خصوص مدیران و متخصصان ما به جای گوشه‌‌نشینی، در محل مشخصی در سازمان‌‌‌‌ها به تالیف و تدوین تجربه‌‌‌های خود بپردازند و این تجربه‌‌‌‌ها در قالب کتاب‌‌ها و گزارش‌‌‌های مفصل به مدیران و افراد جدید منتقل شود.

کریمی اضافه کرد: شهیدان دفاع مقدس به ویژه فرماندهان بزرگ جنگ، روش و منش زندگی ویژه‌‌‌ای داشتند که اگر آنها امروز مورد توجه قرار گیرد و به درستی به جامعه منتقل شود می‌‌تواند از آسیب‌‌های امروز کشور کم کند و صداوسیما باید این سبک زندگی را به جامعه نشان دهد.

در پایان این دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تقدیم لوح تقدیر و نشان ایثار و فداکاری از نرگس کریمی بازنشسته فرهیخته این صندوق و خانواده وی، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز