خبرگزاری کار ایران

در دو حادثه شغلی، کارگری جان باخت و کارگر دیگری جان گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۵۸

در دو حادثه جداگانه شغلی، یک کارگر در تهران جان باخت و کارگر دیگری در ساوه جان گرفت.

به گزارش ایلنا، در حادثه اول که روز گذشته (ششم شهریور) در بلوار فردوس  شرق،خیابان ابراهیم جنوبی رخ داد، یک کارگر حدودا ۲۵ساله حین کار با دستگاه تاورکرین (جرثقیل‌ ساختمانی) در یک ساختمان در حال ساخت به دلایل نامشخصی جان خود را از دست داد.

محمد فریادرس، افسر آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه گفته است: اپراتور حدود ۳۰‌ساله‌ای با دستگاه تاورکرین (جرثقیل‌ساختمانی) در محل ساختمان نیمه‌کاره‌ای در حال کار بود که طبق اظهارات یکی از همکاران وی، ناگهان موتور دستگاه از کار افتاد و دیگر از این کارگر جوان حرکتی دیده نشد.

به گفته وی؛ نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه به سرعت جریان اصلی برق بالابر را قطع کردند وسپس با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص و با احتیاط کامل، این شخص را به وسیله بالابرآتش‌نشانی به سطح زمین انتقال دادند و سپس به پزشکی‌قانونی منتقل کردند.

اما در حادثه دیگر که زمان آن هم به روز گذشته (سه شنبه ۶ شهریور ماه) مربوط می‌شود، کارگر دیگری با ۳۰ سال سن در ساوه حین انجام کار در یک واحد صنعتی لای در اتوماتیک کارخانه گیر کرده و حین انتقال به بیمارستان چمران مرگ وی از سوی عوامل امداد نجات تایید می‌شود. اما در یک اتفاق نادر کارگر جان باخته بعد از خروج تکنسین‌های اورژانس از بیمارستان، با تلاش پرستاران و پزشکان بیمارستان شهید چمران ساوه  مجددا به زندگی بازگشته و جان می‌گیرد.

به گفته روابط عمومی اورژانس ساوه این کارگرو هم‌اکنون در بخش آی سی یو  بیمارستان چمران ساوه بستری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز