خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب در دیدار با وزیر نیرو مطرح کرد:

انتظار ما کار بهتر و غلبه بر مشکلات است

کد خبر : ۶۶۱۰۹۴

علیرضا محجوب امروز به مناسب هفته دولت با وزیر نیرو دیدار و این هفته را به او تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب صبح امروز به مناسب هفته دولت در دیدار با وزیر نیرو گفت: ما هر ساله در ایام هفته دولت به طور سنتی برای تقدیر از زحمات وزرا خدمت می‌رسیم. اساس کار ما تقدیر از کارکنان این وزارتخانه و دولت است. امروز به خدمت‌تان رسیدیم تا از جانب کارگران و خانه‌ کارگر این ایام را به شما و همه کسانی در این سازمان زحمت می‌کشند، تبریک بگوییم.

وی ادامه داد: انتظار ما کار بهتر و غلبه بر مشکلات است. امیدواریم فرصت حل مسایل از دست نرود و در این شرایط سخت، این وزارتخانه بتواند با فعالیت‌های خوب خود به اهداف پیش‌بینی شده؛ دست یابد.

در ادامه‌ این دیدار وزیر نیرو با تقدیر از زحمات خانه کارگر گفت: این سنت حسنه‌ خانه کارگر را تبریک می‌گویم و امیدوارم که این سنت را حفظ کنید. امسال حساسیت بالاتر رفته است. به طوری که مشکل کم بارشی روی تولید برق هم اثر گذاشته است. مخصوصا استمرار روزهای گرم هم باعث مصرف بیشتر شده و مشکلاتی را ایجاد کرده است. مخصوصا نیروهای مخالف خارج از کشور هم سعی در ایجاد نارضایتی بین مردم بودند و از این مشکلات حداکثر سوءاستفاده شده تا بر مشکلات داخلی دامن بزند.

وی با بیان اینکه امسال با تمهیدات انجام شده ۲۰۰۰مگاوات صرفه‌جویی در سطح کشور داشته‌ایم، بیان کرد: با صنایع توافق‌های خوبی برای کاستی از مصرف در اوج بار داشته‌ایم و همینطور برای سال ۹۸ چند پروژه داریم که تعدادی نیروگاه وارد مدار خواهد شد. امیدواریم در سال آینده مشکلی در تامین برق نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز