خبرگزاری کار ایران

«فاستونی اردستان» دوباره فعال می‌شود/تلاش برای واگذاری مجموعه« سوله‌های چینی گستر»

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۴۱۲

به دنبال متوقف شدن چند ساله فعالیت کارخانه فاستونی اردستان، فرماندار شهرستان اردستان عصر روز گذشته (۲ شهریور ماه) در جمع نماز گزاران نماز جمعه اردستان گفت: با راه‌اندازی مجدد کارخانه فاستونی اردستان به زودی مطالبات معوقه کارگران نیز پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، «محمدرضا یوسفی» با اشاره به لزوم احقاق حقوق کارگران این واحد گفت: به درخواست مردم حل مشکلات مربوط به کارخانه فاستونی اردستان وکارگران آن را به درخواست مردم در برنامه کاری فرمانداری قرار گرفت و امروز تمام موانع پیش روی این مجموعه حل شده و به‌زودی شاهد پرداخت مطالبات کارگران این کارخانه و همچنین راه‌اندازی مجدد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از پرژه‌های معطل مانده در سطح شهرستان که تقریبا به یک نماد ناامیدی و یاس در بخش کارآفرینی و تولید تبدیل شده است، مجموعه سوله‌های چینی گستر است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های خوبی برای تعیین تکلیف این مجموعه انجام شده و مراحل نهایی تملک این سوله‌ها توسط کارآفرین و سرمایه گذار جدیدی که شناسایی شده  است در حال انجام است.

وی با بیان اینکه معضل اشتغال از مطالبات مردم شهرستان اردستان است که خوشبختانه آمار نرخ بیکاری شهرستان در مقایسه با نرخ استان و متوسط کشوری از شرایط بهتری برخوردار است، افزود: با توجه به پتانسیل‌ها و مزیت‌هایی که در سطح شهرستان داریم وجود یک نفر بیکار هم پذیرفته نیست این میزان بیکاری که در حدود ۱۵۰۰ نفر است در شرایط کنونی بیشتر از این تعداد را زمینه اشتغال برای اتباع بیگانه در شهرستان فراهم کرده‌ایم.

تاملی با بیان اینکه برای بازگشت جمعیت فعال‌سازی پروژه‌های صنعتی را آغاز کرده‌ایم که در این راستا ۸ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۷۰ درصد را شاهد هستیم، تصریح کرد: از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و تسهیلات ارزان قیمت که دولت در نظر گرفته است اعتبارات بسیار خوبی در بخش تولیدی اختصاص داده شد که امیدواریم تا پایان سال تعدادی از این پروژه ها به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مدیران ادارت با روحیه کار جهادی سال درخشان و موثری را برای مردم بسازند، تصریح کرد: باید این فرصت را ایجاد کنیم تا اعتماد مردم از مسئولان سلب نشود و رضایت مردمی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز