خبرگزاری کار ایران

پیگیری‌های کارگران شهرداری سردشت به نتیجه رسید/معوقات پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۴۷۱

قرار شد معوقات کارگران شهرداری سردشت از شنبه به طور منظم پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری سردشت از موافقت مسئولان برای پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.

از قرار معلوم صبح امروز پنج نفر از این کارگران به نمایندگی از جانب همکارانشان با شهردار و شورای شهر سردشت نشست برگزار کردند که در آن نشست شهردار قول داد معوقات این کارگران را براساس یک برنامه منظم پرداخت کند.

حاضران در جلسه می‌گویند: قرار شد شنبه آینده یک ماه از این معوقات پرداخت شود. پس از آن دهم شهریور یک ماه دیگر از مطالبات را بپردازند و بعد از آن نیز دستمزدها را هر ما سر وقت پرداخت کنند. علاوه بر این هر سه ماه نیز یک ماه از معوقات مزدی کارگران پرداخت شود تا بدین ترتیب تا آخر سال جاری کلیه مطالبات مزدی کارگران شهرداری سردشت تسویه شود.

این کارگران همچنین در مورد مطالبات بیمه‌ای خود می‌گویند: قرار شده مقامات شهرداری با مسئولان تامین اجتماعی مذاکره کنند و مطالبات بیمه‌ای کارگران را نیز براساس یک برنامه منظم پرداخت کنند تا کارگران بتوانند دفترچه‌های بیمه خود را تمدید کنند.

نمایندگان کارگران شهرداری سردشت افزودند: از توافقات انجام شده خرسندیم و امیدواریم مسئولان به وعده‌هایی که در جلسه امروز دادند به درستی عمل کنند تا مشکلات معیشتی بی‌شمار کارگران فرودست شهرداری سردشت به زودی مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز