خبرگزاری کار ایران

مسدود شدن بعضی از حساب‌های شهرداری تهران به‌دلیل شکایت سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۲۷

محسن هاشمی گفت: شهرداری چندین هزار حساب دارد. بنابراین احتمال دارد سازمان تامین اجتماعی تعداد معدودی از این حساب‌ها را مسدود کرده باشد.

محسن هاشمی رفسنجانی (رییس شورای شهر تهران) درباره موضوع بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی و مسدود شدن برخی حساب‌های شهرداری به خبرنگار ایلنا، گفت: شهرداری چندین هزار حساب دارد. بنابراین احتمال دارد سازمان تامین اجتماعی تعداد معدودی از این حساب‌ها را مسدود کرده باشد.

محمود میرلوحی (رییس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران) نیز در واکنش به این خبر، به ایلنا گفت: اکنون که تامین اجتماعی نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان به سازمان‌های خیریه مختلف بدهکار است تازه به فکر وصول طلب‌هایش از شهرداری افتاده است؟

مجید فراهانی (رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران) درباره بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی گفته است: در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که سازمان تامین اجتماعی مدعی بعضی از طلب‌ها از شهرداری تهران است و با اجراییه ارسال کردن، موجب مسدود شدن بعضی از حساب‌های شهرداری می‌شود که در گذشته نیز این اتفاق افتاده بود. متاسفانه امروز بعضی از حساب‌های شهرداری تهران به دلیل شکایت سازمان تامین اجتماعی مسدود شده است. با توجه به اینکه شهرداری تهران در حوزه جمع‌آوری زباله و خدمات شهری اقدام می‌کند بسته شدن حساب‌ها، موجب مشکلاتی در شهر خواهد شد و به همین دلیل شهرداری نیز نمی‌تواند مطالبات خود را به درستی پرداخت کند.

گفتنی است پیش‌تر سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) در نشست خبری ویژه هفته تامین اجتماعی درباره بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی، گفته بود: بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی در حدود ۴۶۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز