خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ربیعی مردانه پای تریبون مجلس از باج‌خواهی‌ها بگوید/جوهر استیضاح‌ قبلی وزیر کار هنوز خشک نشده/مطالبات غیرمنطقی برای مجلس حیثیت نمی‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۰۶

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: به آقای ربیعی پیغام فرستادم که پای تریبون مجلس بیایید و مرد و مردانه بگوید که این مطالبات و باج‌خواهی‌ها از من وجود دارد و این مطالبات غیرمنطقی است. من اخباری را می‌شنوم که سرنماز مدام دعا می‌کنم که این اخبار دروغ باشد. مطالبات غیرمنطقی برای مجلس حیثیت نمی‌گذارد. اگر آقای ربیعی فکر می‌کند چنین چیزی درست است، آن را پشت تریبون با مردم در میان بگذارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادای در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره اعلام وصول استیضاح علی ربیعی در صحن علنی مجلس گفت: ما با استیضاح آقای ربیعی به دلایل مختلف مخالف هستیم. یک دلیل این است که در پنج ماه گذشته از آقای ربیعی چندبار سوال شد و مورد استیضاح مجلس قرار گرفت و جوهر صورت جلسه استیضاح‌های قبلی ربیعی هنوز خشک نشده است و الان یک استیضاح دیگر مطرح است.

وی با بیان اینکه این استیضاح بدون طی کردن مراحل قانونی مطرح شده است، گفت: مگر می‌شود برای کسی که ما دفاع او را نشنیده‌ایم دادگاه برگزار کنیم؟ استیضاح یک وزیر طبق آیین‌نامه باید به کمیسیون برود و همان روز اول هم تاکید کردم که این استیضاح در کمیسیون تخصصی بررسی نشده است.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس خاطرنشان کرد: از این موضوعات که بگذریم اولویت کشور ما الان مسائل اقتصادی در ارز و طلا و سکه و ... است که این‌ها به ربیعی چه ربطی دارد؟ چرا آدرس غلط به مردم می‌دهید؟ چرا بعضی از همکاران ما کار انحرافی انجام می‌دهند؟ این توهین به شعور مردم است. 

جعفرزاده ایمن‌آبادی با تاکید بر اینکه درحال‌حاضر آقای ربیعی یک انسجام کارگری دارد، تصریح کرد: اگر هم در حوزه‌های کارگری مشکلی وجود دارد، مربوط به آقای ربیعی نیست بلکه مربوط به شرایط اقتصادی کشور است یعنی باز هم دارند آدرس غلط می‌دهند. من آقای ربیعی را به صورت نسبی موفق می‌دانم. من نمی‌دانم که ربیعی باید چه کاری می‌کرد که نکرد؟  الان هم در بحث سیستم کارا و تکاپو و دومینو ایشان خوب کار می‌کند.

وی اظهار داشت: اگر بخواهند بگویند که ما فارغ از مسائل اقتصادی باید به حوزه‌های دیگر کشور هم توجه کنیم، حال آیا سایر وزارت‌خانه‌ها مشکل ندارد؟ وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی و آموزش‌و‌پرورش مشکل ندارند؟ شما به وزارت تعاون رجوع کردید که الان یک انسجام کارگری در آن وجود دارد. کارگران ما یک ثبات مدیریتی می‌خواهند.

نماینده مردم رشت در پاسخ به این سوال که مطالبت و باج‌خواهی‌هایی از این‌ وزارتخانه وجود دارد، ابراز داشت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد، من این مساله را تایید نمی‌کنم. من به آقای ربیعی پیغام فرستادم که پای تریبون مجلس بیایید و مرد و مردانه بگوید که این مطالبات و باج‌خواهی‌ها از من وجود دارد و این مطالبات غیرمنطقی است. من اخباری را می‌شنوم که سرنماز مدام دعا می‌کنم که این اخبار دروغ باشد. مطالبات غیرمنطقی برای مجلس حیثیت نمی‌گذارد. اگر آقای ربیعی فکر می‌کند چنین چیزی درست است، آن را پشت تریبون با مردم در میان بگذارد.

وی عنوان کرد: فراکسیون مستقلین ولایی موضوع را بررسی می‌کند و اجازه ظلم به هیچ‌کس را نمی‌دهد که هم حقوق نمایندگی حفظ شود و هم شأنیت وزارت‌خانه و حقوق مردم حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز