خبرگزاری کار ایران

ظریفیان در گفتو‌گو با ایلنا:

ربیعی از تریبون مجلس برای اعلام تلاش‌هایش استفاده کند/عدم شفافیت در اعلام وصول استیضاح وزیر کار شائبه‌‌ساز است/پشت برخی تصمیم‌ها انگیزه‌های سیاسی نهفته است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۱۹

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در میان وزرای اقتصادی که در خصوص مشکلات جامعه نوک پیکان پرسش‌ها قرار گرفته‌اند ربیعی به مراتب تلاش بیشتری انجام داده و پیگیری‌هایش آشکار بوده و جدی وارد قضیه شده است..

غلامرضا ظریفیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اعلام وصول استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واقعیت این است که به دلیل مشکلاتی که در وضعیت معیشتی امروز جامعه رخ داده، به طور طبیعی نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند به گونه‌ای اعلام کنند در حال عمل به وظیفه نظارتی خود هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: من فکر می‌کنم همانطور که برخی از نمایندگان مجلس هم عنوان کردند، نقش دولت در وقایع و مشکلات پیش آمده در مقایسه با نهادهای دیگر نقشی بیست تا سی درصدی است.  البته انتظار از دولت این بود که حالا که این شرایط رخ داده تمهیدات جدی بیاندیشند که جامعه احساس کند دولت در نقش جدی‌تر و اساسی‌تری برای برخورد با این مسائل ورود کرده است.

ظریفیان ادامه داد: در میان وزرای اقتصادی هم که در خصوص مشکلات جامعه نوک پیکان پرسش‌ها قرار گرفته‌اند ربیعی در این عرصه به مراتب تلاش بیشتری انجام داده و پیگیری‌هایش آشکار بوده و جدی وارد قضیه شده است. نمایندگان باید سراغ افراد دیگری بروند و از آنها سوال کنند.

وی افزود: البته حضور ربیعی در صحن علنی مجلس این فرصت را برای وی مهیا می‌کند که دستاوردها و تلاش‌هایش را از تریبون مجلس هم به سمع نمایندگان و هم به سمع مردم برساند. 

ظریفیان با اشاره به دغدغه‌هایی که در خصوص سیاسی بودن بحث استیضاح مطرح می‌شود، گفت: عدم شفافیت در برخی رویکردها این شائبه را به وجود می‌آورد که ممکن است در پس برخی تصمیم‌ها انگیزه‌های سیاسی نهفته باشد.

وی گفت : البته در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی درگیر هستند، اینکه برخی بخواهند برای آینده سیاسی خود به دنبال ساخت کلاهی از این نمد باشند نشان می‌دهد که شرایط را خوب ندیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز