خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

می‌خواهند با استیضاح وزیر کار همین همبستگی نیم‌بند را به‌هم بریزند/واقعیت‌ها به مردم گفته نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۲۰

دبیر خانه کارگر لرستان گفت: طراحان استیضاح ربیعی می‌خواهند در شرایطی که کشور درگیر التهابات است، او را مسئول بیکاری و گسترش فقر معرفی کنند اما کیست که نداند پشت استیضاح ربیعی نوعی سیاسی‌کاری واقع شده است.

محمدحسن موسیوند (دبیر خانه کارگر لرستان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بحث استیضاح «علی ربیعی» واقعیت‌ها به مردم گفته نمی‌شود.

وی افزود: واقعیت این است که طراحان استیضاح ربیعی می‌خواهند در شرایطی که کشور درگیر التهابات است، او را مسئول بیکاری و گسترش فقر معرفی کنند اما کیست که نداند پشت استیضاح ربیعی نوعی سیاسی‌کاری واقع شده است.

دبیر خانه کارگر لرستان افرود: اقتصاد ایران درگیر مشکلاتی است که همبستگی اجتماعی مردم را برهم ریخته است در چنین شرایطی می‌خواهند با استیضاح وزیر کار همین همبستگی نیم بند را به هم بریزند و جامعه را بیش از این به مسلخ ببرند و به پوچی بکشانند.

وی با بیان اینکه با رفتن وزیر کار چیزی در جامعه عوض نمی‌شود، چراکه مشکلاتی که درگیر آن هستیم ریشه‌ در دهه‌ها بی‌خردی و بی‌مسئولیتی صاحبان قدرت دارد، گفت: تا کی مردم با برگزاری تجمع فریاد کنند که ما از بی‌برنامه‌گی و فساد رنج می‌بریم. وقتی آلام مردم را نمی‌بینیم، به سراغ پاک کردن صورت مسئله می‌رویم.

دبیر خانه کارگر لرستان افزود: مشکل از ربیعی و امثال ربیعی یا دیگر اعضای کابینه نیست؛ مشکل این است که این نمایندگان سال‌ها در مقابل رژه اشرافیت در خیابان‌ها سکوت کرده‌اند، در مقابل پرداخت نشدن ماه‌ها حقوق کارگران سکوت کرده‌اند، در مقابل فروپاشی خانواده‌ها سکوت کرده‌اند و حالا فریاد برمی‌آورند که آقای ربیعی تا الان کجا بودی که ببینی بر مردم چه گذشته است! این چه منطقی است؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز