خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد:

تکریم بازنشستگان در اولویت ما قرار دارد/روی حوزه درمان، حقوق و مسائل اجتماعی بازنشستگان متمرکز هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۵۷

محمدجواد عسگری گفت: ما روی حوزه درمان، حقوق و مسائل اجتماعی بازنشستگان متمرکز هستیم. همچنین، با توجه به دستورات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص این افراد، تکریم آنها در اولویت ما قرار دارد.

محمدجواد عسگری (مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: در شرایطی که عده‌ای به‌نام دوست اقداماتی علیه انقلاب می‌کنند ما باید از این نظام و انقلاب محافظت نماییم. اکنون، جامعه بازنشستگان فولاد در حدود ۸۰-۹۰هزار نفر جمعیت دارد که با احتساب خانوار آنها به حدود ۲۷۶هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: در هنگام ارائه آمار از وضعیت کنونی تولیدات کشور باید این نکته را در نظر داشت که زحمات اصلی را همین افراد اکنون بازنشسته متحمل شده‌اند. این افراد با دست خالی کارهای بزرگی را انجام دادند. از همین روی، ما باید تلاش کنیم امید را به آنها تزریق کنیم.

وی تاکید کرد: بازنشستگی یک افتخار بزرگ برای این افراد و توامان، گنجینه‌ای برای نظام است. در راستای همین امر و با توجه به دستوراتی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با این افراد داده‌اند، تکریم آنها در اولویت ما قرار دارد.

عسگری اظهار داشت: ما روی حوزه درمان، حقوق و مسائل اجتماعی بازنشستگان متمرکز هستیم. خوشبختانه، پرداخت حقوق‌ها، با توجه به کمک‌هایی که دولت و مجلس ارائه کردند، روی غلطک افتاده است. در بحث درمان نیز، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را در دستور کار داریم. البته هنوز کمبودهایی در این حوزه احساس می‌شود که تلاش داریم آنها را نیز جبران کرده، و آرامش را به خانواده‌های بازنشستگان برگردانیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مسائل اجتماعی؛ قابل ذکر است مسائل و مباحث این حوزه را جایی به‌طور دقیق ننوشته‌اند اما ما برنامه‌هایی برای ایجاد بهبود در این حوزه‌ها داریم. برای مثال، بحث سفرهای ارزان‌قیمت برای بازنشستگان را در دستور کار داریم. همچنین به دنبال این هستیم وام‌هایی را برای آنها فراهم کنیم. انجام چنین اموری خودبه‌خود موجب می‌شود بازنشسته ما که ۳۰ سال در مجموعه‌های مختلفی از قبیل ذغال‌سنگ، فولاد و... زحمت کشیده و اکنون خانه‌نشین شده، احساس آرامش کرده، و به عضویت در این صندوق، افتخار کنند.

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در پایان، اظهار داشت: ما این نوید را به جامعه هدفمان می‌دهیم که اگر مساله خاصی پیش نیاید، تا پایان سال، صندوق بسیار خوب و کارآمدی خواهیم داشت و بازنشستگان اثرات اقداماتی که در این مدت انجام شده و یا برای آینده در دستور کار قرار داده شده را، خواهند دید.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز