خبرگزاری کار ایران

در نشست امضای تفاهمنامه بین صندوق فولاد و فروشگاه‌ رفاه مطرح شد؛

توزیع کارت‌های اعتباری خرید کالا به بازنشستگان کارکنان فولاد

کد خبر : ۶۵۰۲۵۲

طی نشستی که امروز در محل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شد، بین این صندوق و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تفاهمنامه‌ای جهت اعطای کارت خرید کالا به مبلغ دو میلیون تومان به کل بازنشستگان فولاد امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشستی که امروز در محل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شد، رسول محمدی (مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) گفت:‌ از سه سال پیش تاکنون که بازسازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آغاز شد، نتایج بسیار خوبی کسب شده و اکنون از این فروشگاه‌ها به عنوان بنگاه‌هایی پیشرو نام برده می‌شود. اخیرا نیز این مجموعه رتبه اول فروش را در طبقه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی کسب کرده است. ما همچنان رشد شتابان‌مان را ادامه می‌دهیم.

وی تاکید کرد: ما به مسائل اجتماعی و مسئولیت‌مان‌ در این حوزه، عنایت ویژه‌ای داریم. از همین رو، بسیار علاقه‌مندیم و تلاش می‌کنیم که به بازنشستگان لشکری و کشوری خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهیم و سعی بسیار می‌کنیم که قدرت خرید این طبقه را افزایش دهیم.

محمدی اشاره کرد: ما پیشتر، تجربه خوبی را در زمینه ارائه چنین خدماتی با صندوق بازنشستگی نفت داشته‌ایم. اکنون نیز در حال مذاکره با صندوق بازنشستگی کشوری هستیم. قابل ذکر است که توان مجموعه ما تا حد پوشش حدود یک میلیون و 600 هزار الی یک میلیون و 700هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پایان، اظهار داشت: ما تقریبا در کل کشور فروشگاه داریم و در جاهایی هم که فروشگاه نداشته باشیم از نماینده فروش استفاده می‌کنیم. ما تلاش خواهیم کرد که خدمات خوب و عالی را به بازنشستگان صندوق فولاد ارائه دهیم.

محمدجواد عسگری (مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد) دیگر سخنران این نشست بود. وی بیان داشت: به خاطر اهمیتی که به نیازها و مسائل اجتماعی بازنشستگان می‌دهیم، تکریم آنها را در اولویت خودمان قرار داده‌ایم. ایجاد آرامش برای خانواده‌های بازنشسته دغدغه اصلی ماست. در این زمینه اقدامات و برنامه‌های مختلفی از قبیل امضای چنین تفاهمنامه‌ای را انجام می‌دهیم. از دیگر اقدامات در این زمینه فراهم آوردن شرایط سفرهای ارزان قیمت برای خانواده‌های بازنشسته است.

وی با بیان اینکه بازنشسته صندوق فولاد با توجه به تفاهمنامه امضا شده، می‌تواند تا 12 ماه از این کارت دو میلیوت تومانی استفاده کند، افزود: کالاهای فروشگاه‌های رفاه معمولا ارزان‌قیمت هستند و سود خاصی روی فروش آنها کسب نمی‌شود.

عسگری گفت: برنامه‌هایی که صندوق فولاد برای ایجاد آرامش در خانواده‌های بازنشسته دارد مبین اقتصاد مقاومتی است. ما در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنیم شرایط توزیع کالاهای ایرانی و متعاقبا خرید آنها را برای بازنشستگانمان فراهم کنیم.

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در پایان، بیان داشت: ما تعاونی‌هایی در شهرهای مختلف داریم که می‌توانند تبدیل به نماینده‌های فروشگاه رفاه شوند. این امر می‌تواند برای آنها ایجاد کار و درآمد هم بکند. امیدواریم و تلاش خواهیم کرد که در اولین زمان ممکن این کارت‌ها بین بازنشستگان صندوق فولاد توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز