خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گلستان:

انتقاد از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۶۸

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان گلستان با انتقاد از سازمان تامین اجتماعی، از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت مستمری فروردین و اردیبهشت ماه کارگران بازنشسته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «غلامرضا طالبا» با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی هنوز مابه‌التفاوت افزایش مستمری‌های حداقل‌بگیران و سایرسطوح را در سال ۹۷ به صورت منظم پرداخت نکرده است، افزود: حداقل مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی نسبت به سال گذشته ۱۹ و نیم درصد افزایش خواهند داشت و سایر سطوح مستمری‌بگیران ۱۳ درصد افزایش را مشمول می‌شود.

وی گفت: بنابر این مصوبه؛ حداقل مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی ۱۹ و نیم درصد افزایش را شامل می‌شود و سایر سطوح نیز تا سقف۵ میلیون تومان ۱۳ درصد افزایش را مشمول می‌شود.

به گفته وی، مابه‌تفاوت‌های مربوط به افزایش مستمری‌های فروردین و اردیبهشت ماه بازنشستگان حداقل‌بگیر پرداخت نشده و بازنشستگان سایر سطوح نیز مابه‌التفاوت مستمری اردیبهشت ماه خود را دریافت نکرده‌اند.

او با بیان اینکه بازنشستگان تامین اجتماعی که حداقل‌های مزدی را دریافت می‌کنند دغدغه تامین مایحتاج روزانه خود را دارند، در خاتمه تصریح کرد: از سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران درخواست داریم مطابق قول‌هایی که از قبل به بازنشستگان می‌دهند پیگیر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باشند چراکه عده‌ای که حداقل‌بگیر هستند برای تامین معاش زندگی خود دچار مشکل‌اند واین موضوع آسایش دوران بازنشستگی آنها را برهم زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز